1401011823490488725098164

تولیت آستان قدس با خانواده دومین شهید جنایت تروریستی حرم مطهر رضوی دیدار کرد

‌ تولیت آستان قدس رضوی ‌با حضور در منزل حجت‌الاسلام صادق دارایی دومین شهید جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام صادق دارایی یکی از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد بستری بود، عصر امروز پنجشنبه به مقام والای شهادت نایل شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

استاندار خراسان رضوی و مدیر حوزه علمیه خراسان نیز با حضور در منزل خانواده شهید دارایی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

یک فرد تکفیری روز سه شنبه 16 فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند که حال عمومی حجت الاسلام پاکدامن به وضعیت پایدار رسید و سپس به بیمارستان رضوی انتقال یافت اما حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیون مضروب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

مراسم تشییع حجت الاسلام اصلانی امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و پیکر مطهر آن شهید در صحن جمهوری و در کنار شهدای انفجار حرم مطهر رضوی در سال 73 به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام دارایی نیز فردا ساعت 11 ظهر از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.