2me

شرکت هواپیمایی معراج کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

شرکت هواپیمایی معراج

یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی ایران، شرکت هواپیمایی معراج است که در میان مسافرین و گردشگران بسیار شهرت داشته و محبوبیت دارد و یکی از دلایل پر طرفدار بودن این ایرلاین این است که در پروازهایش کمترین تاخیر و دیرکرد را دارد حتی در پروازهای خارجی!

این شرکت آمار بیشترین و طولانی ترین پروازها را به خود اختصاص داده است. اما لازمه هر سفر این است که شما به عنوان یک مسافر بهترین ایرلاین های پروازی را به خوبی بشناسید و از امکانات، و نوع خدمات شان مطلع شوید تا سفری بی دغدغه و لذت بخش را تجربه نمایید. در ادامه با وب سایت مستر بلیط همراه باشید تا شما را با شرکت هواپیمایی معراج بیشتر آشنا کنیم.

تاریخچه شرکت هواپیمایی معراج

تاریخچه شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نمود و مدرک رسمی اش را از سازمان هواپیمایی کشوری گرفت. نمایندگی و دفتر رسمی و اصلی معراج در استان تهران قرار دارد و مدیریت آن به عهده کاپیتان تورج دهقانی زنگنه است که ایشان خودشان در زمینه هواپیمایی فعالیت دارند.

شرکت هواپیمایی معراج دارای 11 فروند هواپیما در ناوگان هوایی اش بوده و همچنین 1 فروند هواپیمای ایرباس 321 و 2 هواپیمای بوئینگ 707 و 737 و همچنین 1 هواپیمای فالکن 50 است. این هواپیماها دولتی هستند و متاسفانه در مسیرهایی که مخصوص مسافربری می باشد، استفاده نمی شوند.

البته ایرلاین معراج فعالیت های زیادی در زمینه هوایی دارد و همچنان سعی در گسترش فعالیت و ناوگان هوایی اش داشته و قصد خرید چندین فروند هواپیمای جدید هم نیز دارد. اصلی ترین مسیر فراز و فرود این ایرلاین در فرودگاه بین المللی مهر آباد و فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در مشهد است.

البته ایرلاین معراج در فرودگاه بین المللی امام خمینی هم فعالیت دارد. بر اساس تحقیق و آمار و مقایسه شرکت های هواپیمایی با یکدیگر مشخص شده است که در سال 1393 ایرلاین معراج تنها 7 دقیقه تاخیر داشته و این زمان در مقایسه با سایر شرکت های دیگر بسیار کم و تحسین برانگیز می باشد.

ایرلاین معراج دارای پرسنلی مجرب و کارکشته بوده که بسیار حرفه ای عمل می کنند و برخورد مشتری مداری را به درستی رعایت می نمایند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما این شرکت را دارید، می توانید به دفاتر فروش بلیط هواپیمایی و مسافربری مراجعه نمایید اما بهترین گزینه این است که به صورت آنلاین و از طریق وب سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

آرم و طراحی هواپیما

آرم و طراحی هواپیما

معمولا لوگو و آرم بیشتر شرکت های هواپیمایی شامل طرح هایی مانند بال و پرواز است و نشان هواپیمایی معراج هم از این قضیه مثتثنی نیست. این شرکت دارای نمادی با دو بال است که به معنی پرواز می باشد و در آن از رنگ های قرمز و آبی استفاده کرده اند که این دو رنگ نماد این ایرلاین هستند.

یک نقطه امتداد یافته در طرح وجود دارد که به معنی حرکت، نظم و یکپارچگی می باشد، البته به معنی حرکت و زمان و نشانی از آسمان هم هست. استفاده از رنگ آبی در آرم معراج هم به معنای آرامش است، چرا که در علم روانشناسی این رنگ به معنی آرامش روانی تلقی می شود.

رنگ قرمزی هم که در لوگو به کار برده شده به معنی زندگی و قدرت است و همچنین در علم روانشناسی به معنی شادی و نشاط و همچنین انرژی است. به طور کلی علت انتخاب و طراحی چنین لوگویی در شرکت معراج به این نشان است که پروازها همه سرشار از آرامش، لذت و انرژی مثبت است. این سازمان یک شعار معروف هم در خصوص طرح آرمش دارد که می گوید ” لذت پروازی مطمئن”.

خدمات شرکت هواپیمایی معراج

خدمات شرکت هواپیمایی معراج

شرکت معراج هم مانند سایر شرکت های هواپیمایی دارای خدماتی ارزشمند و متفاوت است که مسافرین می توانند از آن بهره ببرند. این شرکت دارای پرسنلی جوان و مجرب بوده که بسیار حرفه ای می باشند. کلاس های پروازی ایرلاین معراج هم شامل سه کلاس:

فرست کلاس که دارای مدرن ترین امکانات و صندلی هایی راحت است.

کلاس اکونومی که صندلی ها و خدمات همگی بر اساس استانداردهای سازمان هوایی بوده اما خدمات بسیار ساده می باشند.

کلاس تجاری که به هر مسافر یک فضای اختصاصی داده می شود. بیزنس کلاس یا همان کلاس تجاری یکی از راحت ترین کلاس های پروازی در کل دنیاست که امکاناتی بی نظیر را برای سفری راحت برای مسافرین مهیا می کند که ایرلاین معراج هم این کلاس پروازی را ارائه می دهد.

برای رزرو هتل می توانید به صورت 24 ساعته و در کمترین زمان ممکن از مستر بلیط کمک بگیرید.

سیستم کترینگ و پذیرایی هواپیمایی معراج بسیار عالی بوده و مسافرین امتیازات خوبی به آن اختصاص داده اند. پذیرایی معراج مطبوع بوده و متناسب با ذائقه و سلیقه مسافرین ارائه می شود.

به طور کلی کترینگ داخلی بر اساس نظر و بررسی و ارزیابی مسافرین ارائه می گردد. ایرلاین معراج دارای کارشناسانی حرفه ای می باشد که برای سیستم کترینگ تلاش می کنند تا بهترین نوع خدمات غذایی و تغذیه را به مسافرین ارائه نمایند.

ایرلاین معراج دارای خدمات مسافرتی و حمل بار به پروازهای داخلی و خارجی هم می باشد. این شرکت خدمات فرودگاهی هم به مسافرین ارائه می دهد.

ناوگان شرکت هواپیمایی 

ناوگان شرکت هواپیمایی

ناوگان هوایی معراج بسیار گسترده بوده و دارای فعالیتی عالی می باشد که به دو قسمت تشریفاتی و مسافری تقسیم می گردد. قسمت تشریفاتی که وی آی پی نام دارد زیر نظر دولت می باشد و ناوگان مسافری هم به تمامی نقاط ایران پرواز دارد.

ناوگان وی آی پی شامل هواپیماهای زیر می باشد:

ایرباس 340 1 فروند
ایرباس 321 1 فروند
بوئینگ 737 1 فروند
داسو فالکون 50 1 فروند

ناوگان های مسافربری معمولی شمال هواپیماهای زیر می باشد:

ایرباس 320 2 فروند
ایرباس 321 1 فروند
ایرباس 230 1 فروند

پر تقاضا ترین مسیر ها

پر تقاضا ترین مسیر ها

پر تردد ترین مسیرهای ایرلاین معراج به تهران- اصفهان در ( فرودگاه بین المللی شهید بهشتی)

تهران-تبریز در ( فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز)

تهران ( فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه بین المللی مهر آباد)

تهران-شیراز به ( فرودگاه بین المللی شهید دستغیب)

و همچنین مسیر های پر تردد خارجی که شامل مسیر های زیر می باشد:

استانبول به ( فرودگاه بین المللی اتاترک و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن، ازمیر و فرودگاه عدنان مندرس)

نجف به ( فرودگاه بین المللی نجف)

راه‌های ارتباطی با شرکت هواپیمایی معراج

آدرس تهران، میدان آزادی، ابتدای خیابان محمد علی جناح، ساختمان معراج
تلفن 61954 -021
ایمیل info@meraj.aero

نوشته شرکت هواپیمایی معراج کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.