1396022315405795510832514

عاملان تهاجم عمدی به محیط‌بان دماوندی در پاکدشت دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و عامل تهاجم عمدی به محیط‌بان دماوند در پاکدشت خبر داد.

– اخبار استانها –

نقی میرزا کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، با اشاره به دستگیری شکارچیان غیرمجاز در پاکدشت اظهار داشت: غروب روز جمعه یک دستگاه خودروی سمند در محله آجان ساران در حاشیه جاده توقف و به سمت قوچ و میش‌های کنار جاده شلیک می‌کند.

وی افزود: محیط‌بان منطقه که در نزدیکی محل بود با شنیدن صدای تیر جهت دستگیری شکارچیان وارد عمل می‌شود که با صدور دستور ایست از سوی مأمور ضابط دادگستری راننده با خودرو محیط‌بان را زیر گرفته و با ورود صدمه و جراحت به محیط‌بان اقدام به فرار می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند در ادامه گفت: سریعاً موضوع از طریق فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند پیگیری و بعد از تعقیب و گریز و هماهنگی جهت مسدود نمودن راه‌های ارتباطی شهرستان‌های همجوار، گرمسار، ورامین و پاکدشت و بعد از چند ساعت متخلفان در پاکدشت دستگیر می‌شوند که در این راستا یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

استخدام رسمی محیط‌بانان "قراردادی و طرحی" به کجا رسید؟فارس پایلوت راه‌اندازی مدرسه محیط‌بانی شدمحیط‌بانی که پس از 30 سال خدمت، مستندساز شد

میرزاکریمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: متهم اصلی که دارای سابقه بوده به اتهام تهاجم عمدی به سمت مأمور و شکار غیرمجاز با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات تحت نظر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.