1396010523350098510376434

محور هراز بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از بازگشایی محور هراز خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ناپایدار آب و هوایی در شرق استان تهران احتمال بارندگی و سیلاب مجدد وجود دارد.

– اخبار استانها –

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شرق استان تهران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیل خدمات رسانی اظهار داشت: محور هراز که به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و گل و لای مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی افزود: حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده اما در بخش‌هایی شاهد ترافیک جاده‌ای بودیم که با تلاش تمامی دستگاه‌ها این محور مهم مواصلاتی بازگشایی شد.

جاده هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ هموطنان سفر خود را به روزهای آینده موکول کنندآخرین جزئیات بارش در مازندران/ خسارت شدید سیلاب جاده هراز به تاسیسات راه/ بازگشایی موقت هراز برای مسافران جا ماندهکندوان و سوادکوه مسیرهای جایگزین هراز پس از سیل دیشب +فیلم

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود با توجه شرایط ناپایدار آب و هوایی در شرق استان تهران و احتمال بارندگی و سیلاب هموطنان در سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.