1398122819064778319945294

مطالبه به‌حق مردم در حذف عوارضی نخست اتوبان تهران- ساوه محقق شد

گروه استان‌ها- وعده حذف عوارض آزادراه تهران- ساوه که انتقادات مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان را به اوج رسانده بود محقق شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، ماجرای حذف عوارضی تهران ساوه سال‌ها به کرات و بهانه‌های مختلف مطرح شده بود و مردم در این مدت سردرگم و بلاتکلیف بودند اکنون با پیگیری مسئولان مطالبه به‌ حق مردم در حذف عوارضی نخست اتوبان تهران ساوه محقق شد.

مردم شهرستان‌های بهارستان، رباط‌کریم و شهر پرند برای مسافت حدود 20 کیلومتر و یا حتی کمتر با ارسال پیامک‌های سریالی جریمه و عوارضی پلاک خودرو به مبالغ‌ مختلفی جریمه می‌شدند که حتی به اعتراض رانندگان تاکسی در چند هفته اخیر نیز منجر شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به ابلاغ نامه حذف عوارضی اتوبان تهران ساوه اظهار داشت: با پیگیری مسئولان و برگزاری جلسه در اواخر بهمن امسال با حضور علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس و معاون وزیر در شهر پرند مطالبه به‌حق مردم در حذف عوارضی اول اتوبان تهران ساوه محقق شد.

وی به همراهی و مطالبه‌گری خبرنگاران شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم به همراه مسئولان در حذف عوارضی اول تهران ساوه در 6 سال گذشته اشاره کرد و افزود: 20 کیلومتر از اتوبان تهران ساوه باید با حضور مداوم شهرداران رصد و پایش شود و گشت‌های ویژه در نگهداری آزادراه توسط شهرداران راه‌اندازی شود.

نماینده مردم بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداران بهارستان، رباط‌کریم و پرند برای صیانت و حفظ گاردریل‌ها، درخت‌کاری، زیباسازی و جلوگیری از ساخت‌ و سازها در حریم آزادراه تهران ساوه تلاش کنند.

پرداخت عوارض جاده‌ای مردم بهارستان و رباط‌کریم تجدیدنظر می‌شودنایب رئیس مجلس: عوارضی اتوبان تهران ساوه تا پرند به صورت موقت حذف می‌شود

نوروزی تصریح کرد: مسئولان ارشد کشور باید بدانند شهرداران بهارستان و رباط‌کریم می‌توانند در نگهداری 20 کیلومتر اول آزادراه تهران ساوه موفق عمل کنند و احقاق حق و مطالبه مردم باید به‌خوبی پاسخ داده شود.

وی به مطالبه‌گری مناسب خبرنگاران در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: خبرگزاری تسنیم از جنس مردم و انقلاب است و در مطالبه‌گری حذف عوارضی به نفع مردم کمک شایانی کرد که در این جا از عوامل این خبرگزاری قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.