1401031713013746925476294

هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش به صهیونیست‌ها/ با هر خطایی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هشدار ‌به سران رژیم صهیونیستی گفت: به‌فرمان رهبر معظم انقلاب با هرخطای دشمن تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در صبحگاه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان امام رضا(ع) با بیان اینکه رژیم غاصب و صهیونیستی سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده است و کمتر از 25 سال آینده این زمین‌ها به آغوش اسلام باز خواهد گشت، اظهار داشت: امروز دستاورد‌های نظامی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان‌های نیروی زمینی در حال مجهز شدن به دستاورد‌ها و تجهیزات نقطه‌زن، دورزن و هوشمند است، افزود: برد پهپادها و موشک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش افزایش یافته است.

امیر حیدری: آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیمامیر حیدری: یگان‌های نیروی زمینی ارتش ‌بالنده و بازدارنده‌تر از همیشه شده‌اندامیر حیدری: مرزهای شرقی کشور در امنیت کامل است/ تحرکات صهیونیست‌ها را دائم رصد می‌کنیمرونمایی از 2 سلاح ضدزره در رزمایش نیروی زمینی ارتش/ امیر حیدری: رزمایش پیامی برای داعش و صهیونیسم دارد

امیر حیدری با اشاره به شهر پهپادی ارتش افزود: این‌همه تجهیزات برای پاسخ گفتن به تجاوز‌های احمقانه دشمنان انقلاب اسلامی است و سلاح‌های سبک نیروی زمینی نیز در حال "تغییر، به‌روز شدن و بومی شدن" است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با هشدار ‌به سران رژیم صهیونیستی گفت: به‌فرمان رهبر معظم انقلاب با هرخطای دشمن تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش+

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.