1399072820345954221470044

گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب 10 واحد مسکونی در نسیم‌شهر شد

گروه استان‌ها – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم‌شهر از تخریب یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی به علت گودبرداری غیراصولی ملک همجوار خبر داد.

– اخبار استانها –

ایرج ترکمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به عدم رعایت اصول گودبرداری در ساخت و ساز اظهار داشت: یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 10 واحدی به‌علت گودبرداری غیر اصولی تخریب شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مصدومیت انسانی رخ نداده است ولی تمامی اسباب و لوازم خانگی 10 واحد مسکونی صددرصد از بین رفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر گفت: با هوشیاری به موقع کارشناسان سازمان آتش‌نشانی از تلفات جانی در این حادثه جلوگیری به‌عمل آمد.

تخریب ساختمان قوه قضائیه در بستر رود چالوس درس عبرتی برای متجاوزان استتخریب ساختمان 5 طبقه در شریف‌آباد بر اثر نشت گاز؛ حال 7 مصدوم حادثه وخیم استوقوع انفجار و تخریب ساختمان در محله جوانمرد قصاب/ 6 مصدوم تا این لحظه + تصاویر

ترکمانی در پایان خاطرنشان کرد: سازندگان برای گودبرداری و جلوگیری از خسارت‌های جانبی از متخصصان حوزه شهرسازی و عمران بهره ببرند تا شاهد حوادث ناگواری از این دست نباشیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.