139209111434206231655704

1200 لیتر سوخت قاچاق در محدوده کهریزک کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک مرکز دپوی غیر قانونی سوخت در محدوده کهریزک خبرداد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به کشف سوخت قاچاق اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله و مبارزه بی‌امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان گزارش‌هایی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک مرکز دپوی غیرقانونی سوخت در محدوده کهریزک دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با همکاری بخشداری و ادارات اجرایی کهریزک پس از هماهنگی‌های قضایی از محل شناسایی شده بازدید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: 1200 لیتر گازوئیل که به صورت غیرقانونی دپو شده بود به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف شد.

کلاهبردار 200 میلیاردی در زنجان دستگیر شد + جزئیاتسارقان ادوات شناورها در ساحل بوشهر دستگیر شدند

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.