1401012313480336525125284

شناسایی انبار 340 هزار کیلوگرم لوله‌های مسی و برنجی در ری

گروه استان‌ها – رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف و شناسایی انبار فاقد مجوز در ری به دلیل نگه‌داری ۳۴۰ هزار کیلوگرم لوله‌های مسی و برنجی به ارزش تقریبی ۱ میلیون و ۳۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، لطف‌الله ستاره در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقدار قابل‌توجهی لوله‌های مسی و برنجی به علت امتناع از فروش اظهار داشت: گشت‌های مستمر از واحدهای صنفی و انبارها در سطح شهرستان ری ادامه دارد که در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبارها و واحدهای صنفی بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل‌توجهی لوله به ارزش تقریبی 1 میلیون و 335 میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در این انبار بدون مجوز و ثبت نشده در سامانه انبارها 340 هزار کیلوگرم انواع لوله مسی و برنجی نگهداری شده که در این روزها با وجود نیاز بازار از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت پرهیز شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به حضور کارشناسان مربوطه و تأیید بر امتناع از فروش این انبار، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و جهت بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ماموران پلیس 100 تن حبوبات و خشکبار احتکار شده در استان اصفهان کشف کردندجانشین فرمانده کل انتظامی: 900 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد/ پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی ورود کردکشف بیش از 789 میلیارد کالای احتکاری در استان گلستان/ مناطق آلوده گرگان پاکسازی شد

ستاره با تاکید بر اینکه این انبار به جهت شناسایی به اتحادیه مربوطه ارجاع شده خاطرنشان کرد: نباید سودجویی‌ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.