1400111309394781424666734

آغاز موج برگشت مسافران نوروزی/ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بازگشت مسافران نوروزی و ترافیک پرحجم در محورها هراز و فیروزکوه به سمت تهران خبر داد.

– اخبار استانها –

سرهنگ ایرج کهریزی درگفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به ترافیک در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: با توجه با پیام تعطیلات نوروزی بازگشت مسافران از استان‌های شمالی کشور آغاز شده و با ترافیک پرحجم و روان در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه افزود: هموطنان سفر خود را مدیریت کنند و از سفر در ساعات پایانی روز آخر تعطیلات خودداری کرده زیرا در این زمان‌ها بار ترافیکی پرحجم‌تر و سنگین‌تر می‌شود و هموطنان با گره‌های ترافیکی و کندی حرکت در مسیرها برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان یادآور شد: رانندگان در حین بازگشت سفر خود از عجله و شتاب خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار دهند.

ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس/ ترافیک در آزادراه کرج قزوین عادی و روان استمحور‌های ورودی شیراز دارای بار ترافیکی سنگین است

کهریزی خاطرنشان کرد: پلیس در حالت آماده باش کامل قرار دارد و با هر گونه هنجارشکنی مانند سرعت، سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و حرکت در شانه خاکی جاده برخورد و خودرو‌های متخلف توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.