emam-khomeini

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی؛ شرایط+مدت زمان

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

سالیان سال است که از اختراع خودرو می گذرد و در عصر حاضر حضور این خودروها نقش بسزایی در زندگی بشر ایفا کرده است. در واقع هر چقدر که زمان می گذرد و تکنولوژی و سایز صنعت ها در سراسر جهان پیشرفت می کند، وابستگی انسان ها به ماشین آلات بیشتر و بیشتر می شود تا جایی که گاه مرگ و زندگی انسان ها به دست همین خودروهاست!

این روزها زندگی بدون خودرو پیش نمی رود و در طول شبانه روز شاهد این هستید که انواع خودرو ها در سراسر شهر در حال تردد و رفت و آمد می باشند. حال از طرف دیگر یکی از مهم ترین استفاده های بشر از ماشین آلات، برای سفر و تفریح می باشد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند با خودروی شخصی خودشان به مسافرت بروند و برخی دیگر هم با اینکه با وسایل نقلیه ای مانند اتوبوس، هواپیما و قطار جابجا می شوند، اما باز هم شدیدا به یک خودروی شخصی برای عبور و مرور در شهر نیازمند هستند. به طور کلی هر چه صنعت گردشگری و دایره سفرهای مختلف گسترش می یابد، استفاده مردم هم از خودرو ها افزایش یافته است.

از طرف دیگر همانطور که گفتیم برخی از مردم سفر با وسایل نقلیه مسافربری را ترجیح می دهند اما هنگامی که به مقصد می رسند متوجه این موضوع می شوند که به شدت به یک خودرو نیاز دارند و از آن جایی که به دلیل طولانی بودن مصافت سفر نمی توانستند با ماشین شخصی خودشان سفر کنند این نیاز بیشتر می شود! اما همانطور که می دانید این روزها مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد چرا که صنعت اجاره ماشین در اقصی نقاط جهان در حال پیشرفت است.

از این رو شما می توانید در سفرهای خود اعم از تفریحی و یا کاری، هر گونه خودرویی که مد نظر دارید از خودرو های لوکس و مدل بالا گرفته تا یک خودرو معمولی را اجاره کنید. فرهنگ اجاره خودرو این روزها در بسیاری از شهرها مانند تهران، کیش و اصفهان بسیار جا افتاده است. اما اگر تا کنون به فکر اجاره خودرو نبوده اید می توانید برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

معمولا بسیاری از مردم برای دیدن تهران به این شهر بزرگ سفر می کنند وبا توجه وضعیت اقتصادی فعلی از آن جایی که هزینه های رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی هم بسیار بالاست، اجاره خودرو گزینه به صرفه تر و مناسب ترین به نظر می رسد خصوصا اینکه تهران شهری بزرگ است و از آن جایی برای رفت و آمد مجبورید ساعت ها در ایستگاه اتوبوس یا مترو منتظر بمانید تمام وقت تان گرفته شده و چیزی جزء خستگی برای تان باقی نخواهد ماند.

پس توصیه می کنیم که به اجاره خودرو در تهران فکر کنید! یکی از ویژگی های اجاره ماشین در پایتخت این است که شما می توانید از همان ابتدای ورودتان به فرودگاه امام حتی زمانی که هنوز هواپیمایی که در آن نشسته اید فرود نیامده، خودروی مورد نظرتان را اجاره کرده و درب فرودگاه تحویل بگیرد. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر با ادامه مقاله از مجله مستربلیط همراه باشید.

معرفی فرودگاه امام خمینی تهران

فرودگاه امام خمینی یکی از اصلی ترین فرودگاه های تهران است که جزء فرودگاه های بین المللی می باشد. البته تمامی پروازهای تهران در این فرودگاه امکان پذیر است به جزء پروازهای سفر حج! بر اساس آمار گمرک هوایی، فرودگاه امام جزء پر ترافیک ترین فرودگاه های بین المللی ایران است. این فرودگاه در 30 کیلومتری تهران و در نزدیکی جاده قم و بزرگراه تهران ساوه می باشد. برای سفر به تهران هم می توانید از راه های مختلفی اقدام نمایید اما اگر به دنبال یک بلیط هواپیما ارزان هستید پیشنهاد می کنیم که سری به وب سایت فروش بلیط آنلاین مستر بلیط بزنید. در فرودگاه امام خمینی امکانات بی نظیری برای مسافرین تعبیه گردیده است و همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های این فرودگاه این است که می توانید بلا فاصله پس از اینکه هواپیمایی که در آن سوار هستید فرود آمد و بر زمین نشست، یک خودرو اجاره نمایید.

به طور کلی برای تهیه بلیط هواپیما فرودگاه امام خمینی می توانید از طریق شرکت های مسافربری و آژانس های هواپیمایی مختلف اقدام کنید. در این فرودگاه چندین ترمینال برای رفت و آمد و همچنین تاکسی های اختصاصی برای اینکه بلافاصله شما را تا درب هتل ببرند هم وجود دارد. فرودگاه امام از لحاظ حمل و نقل هوایی هم بسیار رتبه بالایی داشته و علاوه بر اجاره خودرو می توانید از دیگر امکاناتش نهایت استفاده لازم را ببرید.

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

اما بدون شک حتما سوالات بسیاری در ذهن تان به وجود آمده است مانند اینکه اجاره خودرو در فرودگاه امام به چه شیوه ای می باشد و یا اینکه شرایط اجاره چگونه است و از همه مهم تر اینکه چرا باید از همان فرودگاه خودرو اجاره کرد؟ یا اجاره خودرو برای چه کسانی خوب است؟ همانطور که می دانید ایران کشوری پر گردشگر است و سالانه میلیون ها میلیون گردشگر و توریست خارجی از سراسر جهان به این ایران سفر می کنند. سفر به ایران می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، گاه دیدن یک دوست دیرینه و گاه یک سفر کاری مهم و از همه مهم تر جنبه تفریحی و گردشگری… در تمامی این سفرها به احتمال بسیار زیاد افراد چند روزی را در ایران سپری می کنند.

گردش، خرید و بازدید از اماکنی که خارج از شهر هستند و یا حتی رفت و آمد های کاری همگی جزئی از سفر می باشند. از طرف دیگر بیشتر پروازهای تهران چه داخلی و چه خارجی همگی در فرودگاه امام انجام می شود و این یعنی اینکه در این فرودگاه سرویس های ویژه ای ارائه می گردد و یکی از همین سرویس ها اجاره ماشین است! طبیعتا اگر با تهران آشنایی خاصی نداشته باشید از همان ابتدا که بر هواپیما سوار می شوید استرس این موضوع را خواهید داشت که چگونه از فرودگاه جا به جا شوید و نگران به هدر رفتن وقت خود نیز هستید که ممکن است دقیقه ها وساعت ها در ترافیک های شهری و ایستگاه اتوبوس و مترو تلف شود! پس با این حساب فکر اجاره خودرو از همان فرودگاه بهترین تصمیم است و خیال تان را راحت می کند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه از فرودگاه امام خودرو اجاره کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که برای اجاره ماشین باید حتی پیش از اینکه راهی سفر شوید و بار و بندیل های تان را ببندید اقدام کنید. یعنی درست سه الی چهار روز پیش از سفر! و اما برای رنت خودرو دو انتخاب مهم و اساسی پیش روی شماست که با توجه به علایق و سلیقه و همچین خلق و خوی مسافرتی تان می توانید یکی را انتخاب کنید. اول اینکه خودرو را بدون راننده اجاره کنید! که با چنین انتخابی خودتان مجبور به رانندگی در سطح شهر می شوید پس اگر شناخت چندان زیادی با تهران و خیابان های شلوغ و پر ترافیکش ندارید، بهتر است همه کار را به یک راننده کار کشته بسپارید که تمام تهران را مانند کفت دستش بلد است و دیگر در ترافیک ها معطل نمی شوید، چرا که راه های میانبر خوبی را بلد است.

راننده های فرودگاه امام که همگی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و اگر مهمان خارجی داشته باشید و یا خودتان چندان مسلط به زبان انگلیسی نباشید هیچ جای نگرانی نیست و از آن مهم تر کاملا به جاذبه های با صفا و زیبای تهران آشنایی دارند و بسیار خوش برخورد هستند. البته از این موضوع هم غافل نمی شویم که اجاره خودرو در فرودگاه امام آن هم با راننده اختصصی هزینه بسیاری روی دست تان خواهد گذاشت! چراکه علاوه بر اجاره خودرو باید هزینه ای هم بابت راننده بپردازید که مصلما هزینه کمی هم نخواهد بود!

انتخاب دوم تان هم این است که خودروی مورد نظرتان را بدون راننده اجاره کنید که در این مورد هم باید این موضوع را بدانید که تهران شهری بزرگ است و اگر به اندازه کافی در مورد خیابان ها و پیدا کردن آدرس ها مسلط هستید کارهای تان راحت تر پیش می رود. از طرفی خوشبختانه باید بگوییم که این رزوها با وجود اپلیکیشن های مختلف آدرس یاب دیگر کمتر کسی دچار گم کردن آدرس یا خیابانی می شود! و از همه مهم تر ممکن است سفر شما خانوادگی باشد و وجود یک راننده شما را معذب کند! پس اینکه خودتان رانندگی کنید در کنار خانواده لذت بیشتری دارد و خاطره انگیز تر است.

چگونه در فرودگاه امام خودروهای اجاره ای را پیدا کنیم؟

شرایط پیدا کردن خودرو اجاره ای در فرودگاه امام خمینی

نیازی نیست که پس از پایین آمدن از هواپیما ساعت ها در فرودگاه معطل شوید و به دنبال قسمت اجاره خودرو بروید! البته همانطور که گفتیم بهتر است پیش از اینکه راهی سفر و رسیدن به تهران شوید خودروی خود را اجاره کنید تا وقت تان کمتر گرفته شود اما کافیست به باجه های اطلاع رسانی رفته تا شما را راهنمایی کنند.

اگر چند روز قبل ماشین اجاره کنید، کسی که مسئول اجاره خودرو است در با شماره پلاک خودرو و اسم تان منتظر شما می ماند تا ماشین را تحویل تان دهد. البته بهتر است که یک شماره تلفن فعال در ایران داشته باشید و حتما شماره خود را به مسئول اجاره خودرو بدهید تا به محض نشستن پرواز با شما تماس گرفته و خودرو را تحویل تان دهد.

مدت زمان اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

مدت زمان خودروی اجاره ای از فرودگاه امام بستگی به خود شما دارد. یعنی مانند برخی از شرکت ها هیچ ومحدودیت زمانی برای مدت اجاره ماشین وجود نخواهد داشت! با توجه به میزان روزهایی که در ایران اقامت دارید، می توانید به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت خودرو اجاره کنید. از طرف دیگر جای هیچ نگرانی برای مشکلات فنی هم وجود نخواهد داشت یعنی اینکه خودرو ها کاملا از لحاظ فنی بررسی شده اند و کاملا سالم می باشند و از همه مهم تر دارای طرح های ترافیکی هم می باشند. برای اجاره خودرو باید قرار دارد ببندید پس بهتر است پیش از سفر برنامه ریزی داشته باشید که می خواهید تا چه مدت زمانی در قرار داد خودرو اجاره کنید.

اجاره خودروی فرودگاه امام با راننده بهتر است یا بدون راننده؟

در قسمت بالا به این موضوع اشاره داشتیم که اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی با راننده و بدون راننده چگونه است و حق انتخاب آن با خود شماست. اما از طرف دیگر گاهی اوقات حتی اگر ماشین را بدون راننده بخواهید، امکانش وجود ندارد خصوصا اینکه اتباع ایران را نداشته و از کشوری دیگر به ایران آمده باشید!

چرا که یکی از شروط اصلی اجاره خودرو این است که گواهینامه داشته باشید و اگر جزء اتباع خارجی باشید باید گواهینامه تان دارای 3 ماه اعتبار بوده و علاوه بر آن، دارای نماد بین المللی هم باشد. پس اگر در غیر این صورت باشد خودتان نمی توانید پشت فرمان بنشینید و اصلا اجازه اجاره ماشین به شما داده نخواهد شد! مگر اینکه خودروی اجاره ای را به همراه راننده انتخاب کنید! پس به طور کلی معمولا افرادی دارای گواهینامه نیستند خودروی اجاره ای با راننده را قبول می کنند.

در لیست مدل های اجاره ای خودرو هر مدل خودرویی که فکرش را بکنید وجود دارد و به راحتی می توانید هر مدلی که مد نظر دارید را اجاره کنید. اگر برای گردشگری و بازدید از اماکن دیدنی مختلف به ایران سفر کرده اید، بهتر است خودروی مناسبی اجاره کنید این کار برای کسانی که به منظور سفر کاری به تهران و ایران آمده اند هم بسیار مناسب است چراکه دیگر معطل تاکسی مترو و اتوبوس نخواهند شد و به موقع به سر قرارهای کاری خود می رسند.

اگر هم برای دریافت خدمات پزشکی به تهران سفر می کنید اجاره خودرو برای تان مناسب تر است خصوصا به همراه راننده، زیرا راننده ها بهتر تهران را می شناسند و به خوبی با مراکز درمانی و بیمارستان های تهران آشنایی دارند. پس به طور کلی می توان گفت که اجاره خودرو با راننده و بی راننده در وهله اول بستگی به بودجه شما دارد و در وهله دوم به نوع سفری که دارید!

امکان اجاره ماشین برای مهمانان ویژه و قسمت ترانسفر فرودگاه

ممکن است که این موضوع برای شما هم پیش بیاید که یک مهمان ویژه از خارج از کشور دعوت کرده باشید و یا صاحب یک شرکت بزرگ باشید و چند نفر از همکارهای خارجی تان قرار است به ایران بیایند. بهترین گزینه برای اینکه در نهایت احترام از آن ها استقبال کنید این است که یک خودروی تشریفاتی لوکس را به همراه راننده اجاره کنید آن هم از همان فرودگاه امام که مهمان ویژه تان بلافاصله از هواپیما خارج می شود! به طور کلی اگر آنقدر بودجه دارید که چنین کاری بکنید، پیشنهاد می کنیم برای نشان دادن سخاوت و میهمان نوازی تان از اجاره خودروهای لوکس برای مهمانان ویژه تان استفاده کنید.

بدون شک در رسانه ها کاربرد خودروهای لوکس اجاره ای و تشریفاتی را دیده اید. این خودروها برای رفت و آمد و استقبال از مقامات کشور هم استفاده می شود اما به طور کلی بیشترین استفاده خودروهای لوکس و اجاره ای فرودگاه اما خمینی برای استقبال از مهمانان ویژه و معمولی شرکت های مختلف و فامیلی و همکاری می باشد. ممکن است که شما فکر کنید که چنین خودروهای تشریفاتی تنها برای مقامات هستند در حالی که اینگونه نیست!

اجاره خودروهای لوکس فرودگاه امام تنها برای استقبال از مهمانان فرودگاهی نیست و می توانید خودروی اجاره ای را به همراه راننده اش به درب هتلی که مهمان تان در آن اقامت دارد بفرستید تا به همراه خودروی تشریفاتی به جلسه کاری برسد. این خودروها برای مهمان های ویژه ای که در مراسمات مختلف هم شرکت می کنند کاربرد دارد. برای مثال می توانید برای جابجایی مهمانان خود در تالارهای لوکس عروسی خودرو اجاره کنید و یا برای مراسمات رسمی تر از عروسی! یادتان باشد که برای خودروهای تشریفاتی باید حتما آن ها را با راننده اجاره کنید. از جمله خودروهای لوکس تشریفاتی می توانیم به مدل های مرسدس بنز، انواع مدلهای پژو، بی ام دبلیو و لیموزین اشاره کنیم.

در واقع، ترانسفر تشریفاتی فرودگاه امام دارای خدماتی ویژه می باشد و از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است، چراکه علاوه بر وجود بهترین راننده های مجرب، حرفه ای و کارکشته، بهترین تیک محافظ را داشته و می توانید مهمانان خود را طی یک زمان مشخص با بهترین خودروهای لوکس ترانسفر تشریفاتی و اجاره ای فرودگاه امام جابجا کنید. موسسه های مختلفی برای ارائه خدمات این چنین با فرودگاه امام همکاری می کنند و جالب است بدانید که برخی از این شرکت ها در زمینه گردشگری و توریستی هم به کسانی که قصد اجاره خودرو را دارند خدمات می رسانند.

آیا اجاره خودرو تنها در فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است؟

همانطور که گفتیم فرودگاه امام خمینی یکی از مهم ترین فرودگاه های ایران و تهران است و از همه مهم تر بیشتر پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می شود و با توجه به پر ترافیک بودن خطوط هوایی و پر مسافر بودن این فرودگاه، معمولا اجاره خودرو در فرودگاه امام مناسب تر است کما اینکه در سایر فرودگاه های تهران مانند فرودگاه مهرآباد هم اجاره خودرو قابل انجام است اما با توجه به محبوبیت و ارائه خدمات بهتری که در فرودگاه امام وجود دارد، اکثر مردم ترجیح می دهند در فرودگاه امام خودروی اجاره شده خود را تحویل بگیرند، چراکه بیشتر پروازها در این فرودگاه انجام می شود.

آزادی بیشتر در سفر با اجاره خودرو از همان ابتدای رسیدن به مقصد

آزادی بیشتر در سفر با اجاره خودرو از همان ابتدای رسیدن به مقصد

هنگامی که به شهری غریب و نا شناخته برای کار یا گردشگری سفر می کنید این امکان وجود دارد که به دلیل ترافیک و شلوغی خیابان ها از اتوبوس یا مترو جا بمانید! و این به معنی است که وقت شما چندین برابر تلف خواهد شد و چیزی جز خستگی برای تان باقی نخواهد ماند! یکی از مهم ترین ویژگی های اجاره خودرو از همان ابتدای ورود تان به شهر مقصد یعنی فرودگاه این است که آزادی انتخاب بیشتری پیش رو دارید.

اگر جزء آن دسته از افراد ماجرا جو هستید اجاره خودرو به شما کمک می کند تا به سراغ مکان های نا شناخته و مهیج و بازدید از جاذبه های خارج از شهر بروید که امکان رفتن به آن مکان به دلیل اینکه دور افتاده تر است برای تان سخت تر خواهد را راحت تر می کند.

گاهی گرفتن تاکسی در اخیتار برای مسیرهای طولانی هزینه زیادی روی دست تان خواهد گذاشت و مهم این است که با توجه به زمان ماندن تان در شهر مقصد ممکن است هر روز برای جابجایی و گردش مجبور شوید تاکسی در اختیار بگیرید و اگر همین حالا یک حساب سر انگشتی داشته باشید متوجه خواهید شد که هزینه اجاره خودرو با هزینه تاکسی های در بست و در اختیار هم تراز و برابر خواهد بود!

پس چرا با اجاره خودرو کار خود را راحت تر نکنید و رفت و آمد های تان را بی دغدغه تر نکنید؟! گاه رانندگی در جاده و صبر رسیدن به یک مکان نا شناخته لذتی فراموش نشدنی به همراه دارد و خاطراتی زیبا برای تان به ارمغان می آورد.

به طور کلی باید بگوییم که یکی از مهم ترین زیر ساخت های فرودگاه امام خمینی ساپورت می شود آن هم به واسطه شرکت هایی که خدمات مختلفی را ارائه می دهند، اجاره خودرو است! در واقع این شرکت های اجاره خودرو هستند که این امکان را برای مسافرین مهیا می کنند تا برای رفاه بیشتر از همان ابتدای ورود شان به تهران بتوانند خودرویی برای خود اجاره کنند.

اجاره خودرو به شما این امکان را می دهد که در قالب یک توریست، گردشگر داخلی و مهمان صنایع گوناگون بهتر با مردم کشور آشنا شوید و سبب این آشنایی گشت و گذار آزادانه در هر نقطه ای از شهر است! برای اطلاعات بیشتر از نحوه اجاره خودرو و تعرفه هایی که شرکت های مختلف برای اجاره در فرودگاه امام ارائه می دهند، می توانید به وب سایت مستر بلیط مراجعه کنید تا با خدمات ویژه آن آشنا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان رزرو خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو هتل تهران شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.

نوشته اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی؛ شرایط+مدت زمان اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.