ejare-khodro-aroos

اجاره ماشین عروس؛ نکات+اصول

اجاره ماشین عروس

امروزه اجاره ماشین عروس در میان ایرانیان بسیار رایج شده است. به خصوص خودرو های با امکانات زیاد و لوکس که هم با راننده و هم بدون راننده اجاره می شوند. اکثر عروس و دامادها مایل هستند شب عروسیشان به بهترین نحو برگزار شود و در این شب به یاد ماندنی حسابی بدرخشند و حتی ماه های زیادی تلاش می کنند تا بتوانند برای خود و اطرافیان یک شب فوق العاده خاطره انگیز را رقم بزنند.

اجاره کردن خودرو در بین مردم ایران قدمت چندین ساله دارد. در گذشته برای حمل عروس از اسب و ارابه و درشکه کمک می گرفتند. نخستین شرکت کرایه خودرو در آلمان و در سال 1912 شروع به فعالیت کرد. ما در ادامه این مقاله می خواهیم به اهمیت و نکات مربوط به اجاره ماشین عروس بپردازیم بنابراین تا پایان مقاله همراه ما باشید.

چرا باید برای شب عروسی ماشین عروس کرایه کنیم؟

اجاره ماشین عروس

با توجه به مطالب بالا شب عروسی برای هر فردی شبی خاص است که به راحتی نمی شود از کنارش گذشت چرا که عروس و داماد در آن شب زندگی تازه ای را در کنار هم آغاز می کنند. در شب عروسی عکاسان و فیلمبرداران سعی در ثبت این لحظات رویایی دارند و چقدر زیبا است اگر همه چیز در این شب تکمیل باشد. به خوبی می دانید هرچه ماشین عروس لاکچری تر و مدل بالاتر باشد فیلم عروسی جلوه زیباتری خواهد داشت.

جالب است بدانید عده ای از عروس داماد ها مالک خودرو های گران قیمت و لوکسی هستند اما از آنجایی که علاقه زیادی به خودرو های کلاسیک دارند، در شب عروسی خود ماشین کلاسیک اجاره می کنند. پس نتیجه می‌گیریم این امر کاملا سلیقه ای می باشد.

به این نکته توجه کنید که شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید خودرو مدل نظر خود را کرایه کنید. بیشتر عروس خانم ها دوست دارند در شب عروسی سوار بر ماشین مدل بالا شوند که با کرایه ماشین عروس می توانند این تجربه رویایی را از آن خود کنند. گاهی اوقات ممکن است داماد فاقد گواهینامه باشد اما اصلا جای نگرانی نیست. می توانند با اجازه ماشین همراه با راننده این مشکل را برطرف سازند و با خیال راحت این شب زیبا را پشت سر بگذارند.

کرایه ماشین عروس با راننده بهتر است یا بدون راننده؟

بهتر در جواب این سوال بگوییم که این امر کاملا سلیقه ای بوده چرا که تعدادی از داماد ها مایل اند در شب عروسی خود با ماشین دلخواه خود رانندگی کنند. ناگفته نماند داماد هایی که خود رانندگی ماشین را برعهده می گیرند جلوه زیباتری به فیلم عروسی شان می بخشند. حال ممکن است داماد بخواهد در شب عروسی خود استراحت کند و رانندگی نکند و یا حتی فاقد گواهینامه باشد در این جا می تواند از اجاره ماشین عروس با راننده بهره مند شود.

قابل ذکر است که اجاره ماشین با راننده از امنیت بالاتری برخوردار است زیرا که اگر در آن شب اتفاقی رخ دهد آقای داماد مجبور به دادن خسارت نمی باشد و ممکن است با کوچک ترین ضربه ای به ماشین فکر عروس و داماد کاملا بهم بریزد و در شب عروسیشان دچار استرس شوند. بنابراین اگر فکر می کنید نمی توانید از پس خطرات احتمالی شب عروس بر بیابید بهتر است یک خودرو همراه با راننده کرایه کنید.

مدارک مورد نیاز جهت کرایه ماشین عروس

مدارک مورد نیاز جهت کرایه ماشین عروس

به طور کلی اجاره ماشین عروس همراه با راننده احتیاج به مدارک خاصی ندارد و تنها می بایست چگونگی گل آرایی و دسته گل عروس را انتخاب کنید و هزینه اجاره ماشین عروس را پرداخت کنید. اما برای اجاره ماشین بدون راننده باید مدارک زیر را فراهم آورید.

  • فراهم کردن یک چک معتبر به نرخ ماشین
  • فراهم کردن یک سند ملکی هم ارزش با خودرو اجاره ای مدنظر

جهت نداشتن مدارک بالا می توانید یک راننده را انتخاب کنید که تا آخر مجلس همراه شما باشد و اقدامات مربوط به ماشین را انجام دهد. در پایان مجلس اگر ماشین اجاره ای را بدون هیچ خسارتی به شرکت تحویل دهید، چک و مدارک دریافت شده به شما باز خواهد گشت.

نکات و اصول اجاره ماشین عروس

نرخ اجاره ماشین عروس 15 ساعته است که از ساعت 9 صبح الی 12 بامداد محاسبه خواهد شد. اما اگر عروس و داماد تمایل داشته باشند می توانند ساعات کرایه ماشین را افزایش دهند و تعرفه آن را طبق ساعات اضافی پرداخت نمایند. توصیه می شود جهت گل آرایی و تزئین ماشین از خدمات شرکتی که ماشین را کرایه کرده اند بهره مند شوند زیرا اگر خسارتی بر روی ماشین اعمال شود، داماد باید هزینه هایی اضافه تر متقبل شود.

به شما پیشنهاد می کنیم برای کرایه ماشین عروس حتما از یک هفته قبل تر اقدام کنید زیرا هم خیالتان از لحاظ کمبود زمان راحت است و هم تنوع بیشتری برای انتخاب ماشین مدنظر وجود دارد. اکثر شرکت های اجاره خودرو از همان ابتدا محدوده رفت و آمد ماشین عروس را مورد توجه خود قرار می دهند. به عنوان مثال اگر داماد هدف دارد از اصفهان ماشین عروس کرایه کند می بایست هزینه اجاره ماشین بابت تردد در اصفهان را متقبل شود.

اما اگر عروس داماد دوست داشته باشند به بیرون از شهر بروند باید هزینه های بیشتری جهت خروج از شهر بپردازند. بعضی از شرکت های اجاره ماشین هزینه بنزین ماشین را به عروس و داماد هدیه می دهند اما در غیر این صورت به یاد داشته باشید هزینه بنزین ماشین به عهده خود آنها می باشد و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال این مسئله ندارد. یکی از ویژگی های مهم کرایه کردن خودرو کاهش استرس فرد می باشد.

همانطور که می دانیم سفر کردن با خودروی شخصی دارای هزینه های زیاد تر و دردسر های بیشتری می باشد حتی ممکن است شما در طی مسیر خسته شوید و سفری کسل کننده ای را تجربه کنید. اما اگر یک بلیط هواپیما تهیه کنید و هنگامی که به شهر مدنظر رسیدید خودرویی را برای خود اجاره کنید، می توانید با داشتن حوصله و انرژی زیاد یک سفر به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

نرخ اجاره خودرو

نرخ اجاره خودرو در سراسر کشور مختلف می باشد. همچنین هزینه های کرایه خورو طبق مدت زمانی که قرار است به اجاره داده شود و مدل و همچنین خدمات آن تعیین می شود. به طور خلاصه باید بگوییم اجاره خودرو برای افرادی که دوست دارند در وسیله نقیله خود تنوع ایجاد کنند وسفر با دیگر خودروها را تجربه کنند اجاره کردن خودرو بهترین راه می باشد.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران

گاهی اوقات ممکن است هریک از شما برای رفتن به تعطیلات و یا گرفتن جشن عروسی و… بودجه لازم را جهت خرید خودرو نداشته باشید. مراکز و شرکت های معتبری در تهران نیز وجود دارند که می‌توانید به راحتی خودرو مدنظر خود را اجاره کنید. جالب است بدانید بعضی از مراکز اجاره خودرو در تهران در فرودگاه ها دایر است که این امردر جهت رفاه حال مسافران نیز می باشد. همینطور وجود شرکت های کرایه خودرو در فرودگاه ها این امکان را می دهد که مسافران بتوانند به راحتی خودرو مورد علاقه خود را اجاره کنند و در پایان به یکی از شعب آن مراکز تحویل دهند.

شرایط تحویل خودرو در تهران

  • معمولا قوانین ارائه خودرو در سراسر کشور مشابه هم است اما گاهی اوقات تفاوت بسیار کمی در آن ها مشاهده می شود.
  • از شرایط تحویل ماشین عروس اجاره ای در تهران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • دریافت ودیعه: ودیعه به مبلغی گفته می شود که بسته به نوع ماشین هنگام تحویل آن به متقاضی گرفته می شود و بعد از تحویل آن به شرکت به مشتری بازگردانده می شود.
  • بیمه کردن خودرو: در هنگام کرایه کردن خودرو می بایست مشتری هزینه هایی اعم از بیمه ثالث و بدنه را متقبل شود. در صورت تمایل می تواند بیمه های بلند مدت تر و جامع تری را انتخاب کند تا در هنگام بروز مشکل بتوانند از بیمه خود استفاده کنند.

گشت و گذار در تهران

همانطور که می دانید تهران پایتخت کشور عزیزمان می باشد. این شهر از اماکن تفریحی و تاریخی زیادی برخوردار است که سالانه شاهد زیادی گردشگر می باشد. فاصله پایتخت تا دیگر شهرهای بزرگ ایران به شرح زیر می باشد.

فاصله تهران تا مشهد= 900 کیلومتر

فاصله تهران تا اصفهان= 450 کیلومتر

فاصله تهران تا شیراز= 920 کیلومتر

فاصله تهران تا اهواز= 804 کیلومتذ

فاصله تهران تا یزد= 620 کیلومتر

فاصله تهران تا تبریز= 620 کیلومتر

فاصله تهران تا یندر عباس= 1300 کیلومتر

و…

در صد سال اخیر تهران به عنوان مرکز وقوع مهم ترین وقایع تاریخی ایران شناخته شده است پس به جرات می توانیم بگوییم که امکان تاریخی و موزه به وفور در این شهر یافت می شود. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر تهران، این شهر از وجود جاذبه های طبیعی بی بهره نیست. از مکان های تفریحی و گردشگری تهران می توانیم به وجود: برج میلاد، برج آزادی، پل طبیعت، بازار بزرگ، دریاچه چیتگر، کاخ گلستان و… اشاره کنیم.

اجاره خودرو دراصفهان

اجاره خودرو دراصفهان

در اصفهان هم، شعب و شرکت های بزرگی وجود دارد که ماشین های لوکس و لاکچری را با راننده یا بدون راننده به صورت شبانه روز، هفتگی و یا ماهانه با قیمت های مقرون به صرفه به متقاضیان اجاره می دهند. همچنین خدمات ویژه ای در مراکز اجاره خودرو در اصفهان به هموطنان ارائه می شود که به راحتی برای گشت و گذار در اصفهان و یا مجالس عروسی می توانید از آن ها بهره مند شوید.

انواع خودروهای خارجی و داخلی اعم از لوکس و شاسی بلند در صورتی که قصد دارید اصفهان را بگردید و یا در مراسم خود از آن ها استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از مراکز و شعب اصلی و معتبر این کالا را کرایه کنید تا با خیال راحت بتوانید اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. از آنجایی که اصفهان از اماکن توریستی زیادی برخوردار است شما می توانید با کرایه کردن خوردو به تمامی این اماکن سر بزنید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

هماطور که در بالا اشاره کردیم اگر قصد دارید یک مراسم عروسی مجلل و باشکوهی برپا کنید و می خواهید مهم ترین شب زندگیتان را رویایی کنید، شعب اجاره خوردو در اصفهان در این امر شما را یاری می کنند تا بتوانید بهترین و لوکس ترین خودرو را با کمترین هزینه و بیشترین خدمات کرایه کنید. لازم به ذکر است که برای مجالس عروسی می توانید خودرو همراه با گل آرایی و هم بدون گل آرایی تحویل بگیرید که این امر کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

شرایط تحویل خودرو در اصفهان

اکثر شرکت ها برای اجاره خودرو شرایطی را در نظر می گیرند که مطابق آن شرایط بهترین خودرو را عرضه می کنند. شرایط تحویل خودرو در اصفهان به این گونه است که در ابتدا باید یک چک بانکی به همراه سفته به ارزش 20 درصد از قیمت خودرو به شرکت ارائه کننده داده شود. لازم به ذکر است باید خوردو را از همان مکانی که تحویل گرفته اید به همان مکان هم نیز تحویل بدهید.

گشت و گذار در اصفهان

اصفهان یک شهر تاریخی در ایران بشمار می رود و همینطور به عنوان سومین شهر بزرگ بعد از تهران و مشهد شناخته شده است. این شهر زیبا در 435 کیلومتری استان تهران واقع شده است. در طی سال گردشگران زیادی برای تماشای اماکن تفریحی و تاریخی اصفهان به این شهر سفر می کنند. اماکن و جاذبه های گردشگری اصفهان به شرح زیر می باشند:

کبوترخانه، کاخ عالی قاپو، پل خواجو، منارجنبان، مسجد جامع اصفهان، کاخ هشت بهشت، حمام علیقلی آقا، مدرسه چهار باغ و…

اگر به شهر اصفهان سفر کردید حتما از خرید سوغاتی های خوشمزه این شهر نظیر: گز، پولکی، نبات،عسل فریدون شهر، برشتوک و شیرینی برنجی غافل نشوید.

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز

هریک از شما می توانید برای اجاره خودرو در شیراز به یکی از مراکز ارائه ماشین اجاره ای مراجعه کنید و یک خودرو لوکس متناسب با بودجه خود تحویل بگیرید. امروزه ایستگاه های زیادی جهت عرضه خودرو اجاره ای در شیراز و سراسر کشور تاسیس شده است که کار بسیاری از افراد را که توانایی خرید خودرو مدنظر خود را ندارند راحت کرده است.

ایستگاه و شعب معتبر ارائه خودرو اجاره ای در شیراز به عرضه انواع خودرو های لوکس با طیف وسیعی از تنوع و مدل با تخفیفات ویژه آماده خدمت رسانی به تمامی مردم ایران می باشند، که هریک از مسافران و یا ساکنین شهر شیراز می توانند متناسب با بودجه ای که دارند برای خود یک خودرو شیک و مدرن اجاره کنند. برای آگاهی از قیمت اجاره خورو در شیراز می توانید به سایت های معتبر اجاره خودرو در شهر شیراز مراجعه کنید و در کم ترین زمان ممکن و هر زمان از شبانه روز از قیمت های اجاره خودرو آگاهی یابید.

اجاره خودرو در شهر زیبای شیراز به عرضه خدماتی نظیر موارد زیر می پردازد:

  • اجاره دادن خودرو فاقد راننده بدون احتیاج به کارت اعتباری
  • اجاره دادن خودرو همراه با راننده شخصی با بهترین خدمات
  • ترانسفر های درون شهری و ساعتی
  • همچنین ترانسفر های فرودگاهی در خارج از کشور

حال وقت آن رسیده تا دراطلاعاتی در رابطه با مزیت های اجاره خودرو در شیراز در اختیار شما قرار دهیم. از مزایای اجاره خوردو در شیراز می توانیم به:

  • نگرفتن هیچگونه مبلغی جهت نگهداری و تعمیرات خودرو
  • جایگزین کردن خودرو دیگر به جای خودرو انتخابی
  • معاینه فنی ماشین پیش از تحویل آن به مشتری
  • نگرفتن هیچگونه مبلغی در صورت بروز خسارت
  • تمامی خودرو های ارائه شده فول بنزین و کاملا تمیز می باشند

گشت و گذار در شیراز

شهر زیبای شیراز مرکز استان فارس و یکی از کلان شهر های ایران می باشد. مردم شهر شیراز به لهجه زیبای شیرازی تکلم می کنند. شیراز به دلیل برخورداری از جاذبه و اماکن مذهبی هرساله شاهد تعداد زیادی گردشگر و توریست می باشد. جاذبه های تفریحی و تاریخی این شهر عبارتند از: علی بن حمزه، شاه چراغ، کوه دراک، دریاچه مهارلو، باغ جهان نما، بوستان آزادی و …

اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید پیشنهاد می کنیم از سوغاتی های بی نظیر این شهر همچون: آبلیمو، انار، ترشی جات، خرما، عرقیات و دیگر سوغاتی های خوشمزه برای خود و عزیزانتان خریداری کنید. همچنین وجود هتل و مسافرخانه هایی مانند: هتل پارس، هتل زندیه و هتل چمران خیال شما را از بابت اقامت در این شهر آسوده کرده است.

 چگونگی قرارداد خودرو اجاره ای

چگونگی قرارداد خودرو اجاره ای

همانطور که هر قراردادی بین دو طرف، از قوانین خاصی پیروی می کند، اجاره کردن خودرو هم تابع قوانین خاص خود می باشد. در ادامه مطالب به مواردی که باید در بستن قرارداد جهت اجاره خودرو به آن توجه شود اشاره خواهیم کرد.

می بایست حتما در قرارداد مشخصات کامل خودرو اجاره ای اعم از رنگ، مدل و همچنین مشخصات فنی آن درج شود.

مدت زمانی که قرار است خودرو به اجاره داده شود باید حتما در متن قرارداد بین طرفین ذکر شود و هر دو طرف امضا کنند.

خودرویی که اجاره داده می شود باید کاملا صحیح و سالم باشد و از لحاظ فنی هم بی نقص باشد و همینطور صحت کامل آن قید شود.

لازم به ذکر است اگر خودرویی را که اجاره کرده اید دچار نقص شد پیش از اینکه اقدام به تعمیر آن بکنید به شرکت مربوطه اطلاع دهید و آن ها را در جریان بگذارید. اگر سرخود و بدون هماهنگی به تعمیر خودرو بپردازید شرکت هیچگونه مبلغی جهت تعمیر به شما نخواهد داد.

متقاضی اجاره خودرو باید حتما گواهینامه خود را جهت اجاره ماشین به شرکت ارائه دهد.

قوانین پلیس برای اجاره خودروهای متخلف

هرگونه تخلف انجام شده برعهده راننده ماشین خواهد بود. حتی طبق قوانین درج شده در سایت ناجا امکان دارد شخص متخلف برای همیشه یا مدت زمان زیادی از رانندگی بشود و یا به حبس محکوم شود. برای مثال اگر با خودرو اجاره ای مشروبات الکلی حمل شود، راننده و یا شخصی که خود را اجاره کرده است متخلف محسوب می شود و باید جزای کار خود را ببیند و همینطور شخصی که خودرو را اجاره داده است هیچگونه مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید در نگهداری و استفاده صحیح از خودرو اجاره شده کوشا باشید تا مشکل و دردسری برای شما پیش نیاید.

متقاضیان اجاره خودرو چه کسانی می باشند؟

متقاضیان اجاره خودرو چه کسانی می باشند؟

معمولا افرادی متقاضی کرایه خودرو می باشند که قصد رفتن به مسافرت را دارند و متمایل به استفاده از تاکسی و اتوبوس نمی باشند و یا عروس و داماد هایی که دوست دارند یک شب خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند یک ماشین لوکس و مطابق سلیقه خودشان از شرکت های مربوطه اجاره می کنند.

اگر قصد اجاره یک خودرو لوکس برای خود دارید ما به شما کمک می کنیم که بهترین خودرو را بهترین قیمت اجاره کنید. به تازگی اپلیکیشن مستر بلیط این امکان را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است که علاوه بر خرید انواع بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار می توانند از خدمات اجاره خودرو بهره مند شوند و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنند.

تنوع خودروهای اجاره ای

در شرکت های اجاره خودرو انواع مختلف ماشین وجود دارد که هریک ازافراد متناسب با سلیقه و نوع کاربردشان آن ها را کرایه می کنند. اگر برای مجلس عروسی خود به دنبال اجاره ماشین هستید، پیشنهاد می کنیم از یک ماشین لوکس با گل آرایی شیک که توسط شرکت امکان پذیر می باشد، استفاده کنید زیرا دراین شب خاطر انگیز چه زیبا است که درمیان همگان بدرخشید.

مستر بلیط یکی اولین اپلیکشن هایی است که خرید انواع بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس را آسان کرده است. این اپلیکیشن دارای نماد الکترونیک از سازمان مربوطه می باشد. از ویژگی های بارز وب سایت مستر بلیط می توانیم به اعلام کاهش قیمت و اعلام افزایش جمعیت اشاره کنیم که این ویژگی برجسته باعث جذب بسیاری از افراد به این سامانه شده است.

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ورود به سایت مستربلیط مد نظر خود را تهیه و یا از قیمت آن ها اطلاع یابید. یکی از مزیت های وب سایت مستر بلیط این است که بدون ثبت نام کردن در سایت خرید خود را انجام دهید اما اگر در سایت ثبت نام کنید می توانید از تخفیفات ویژه ثبت نام بهره مند شوید. مستر بلیط شما را در تجربه یک سفر به یاد ماندنی یاری می کند.

نوشته اجاره ماشین عروس؛ نکات+اصول اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.