1400111313263326824669384

استاندار تهران: نمایندگان عالی دولت در پایتخت مکلف به احقاق شعار سال هستند

گروه استان‌ها ــ استاندار تهران گفت: مهمترین وظیفه در احقاق شعار سال بر عهده فرمانداران و بخشداران است و نمایندگان عالی دولت باید به طور جدی کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و حداکثر استفاده از شرکت‌ها و صنایع دانش بنیان را اجرایی کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محسن منصوری عصر امروز در حاشیه نشست فرمانداران و بخشداران در جمع خبرنگاران با اشاره به جابجایی تمامی فرمانداران استان تهران اظهار داشت: نخستین نشست آموزشی نمایندگی عالی حاکمیت در پایتخت را از مجاورت حرم سیدالکریم (ع) آغاز کردیم.

وی افزود: این نشست در راستای ابلاغ مصوبات و دستور کار مرتبط با ساختارهای اجرایی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برگزار شد و امروز فرصت مرور و سوق مصوبات به مرحله اجرا را داریم.

استاندار تهران در ادامه گفت: در این نشست تلاش می‌کنیم تا سیاست‌های دولت مردمی پیگیری شود و در این راستا برنامه ریزی جامع برای تحقق برنامه‌های دولت و شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب پیگیری خواهد شد.

منصوری با اشاره به لزوم احقاق شعار سال تصریح کرد: مهمترین وظیفه در احقاق شعار سال بر عهده فرمانداران و بخشداران است و نمایندگان عالی دولت باید به طور جدی کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال و حداکثر استفاده از شرکت‌ها و صنایع دانش بنیان را اجرایی کنند.

منصوری با تأکید بر اینکه جابجایی فرمانداران نهایی شده گفت: در سطح استان تهران تاکنون 14 بخشدار انتصاب شدند و ضروریست که بخشداران و رؤسای ادارات نیز تعیین تکلیف شوند.

وزیر کشور: با تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی کرج ترافیک آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین کاهش می‌یا‌بدگاف‌های متعدد اصلاح‌طلبان با مجسمه‌های دوره قبل شهرداری تهران!انتقال چمران از آی‌سی‌یو به بخش عمومی/ بهبود وضعیت جسمی رئیس شورای شهر تهران

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: دهیاری های استان تهران بزرگ و وسیع هستند و جمعیت برخی از روستاهای این استان از جمعیت بعضی شهرها و حتی شهرستان های کشور بیشتر است.

ری لنگرگاه اخلاقی، اقتصادی و امنیتی ام‌القراء کشورهای اسلامی است

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز ضمن خیر مقدم به حاضران این جلسه اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در آغاز سال و آغاز کار در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با مدد از سیدالکریم (ع) که زیارتش با سیدالشهدا (ع) برابری می‌کند, میزبان بخشداران و فرمانداران استان تهران باشیم.

وی افزود: دولت کریمه آیت الله رئیسی در نظر دارد که با مدد اهل بیت (ع) کار را آغاز کند و به نتیجه برساند که این رویه در سطح استان تهران و همچنین شهرستان ری نیز به مرحله اجرا رسید.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: ری به واسطه استقرار سپاه استان تهران در این شهر و وجود با برکت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همواره لنگرگاه اخلاقی، اقتصادی و امنیتی ام‌القرإ کشورهای اسلامی است.

زمانی تصریح کرد: انتقال مرکز استقرار سپاه استان تهران از کرج به شهرری، این شهرستان را به لنگرگاه امنیتی پایتخت تبدیل کرد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: ری به واسطه وجود بارگاه سیدالکریم (ع) به فرموده رهبر معظم انقلاب قبله تهران و لنگرگاه فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی استان تهران است لذا امیدواریم در آینده نیز بتوانیم در سایر عرصه‌ها نقش خوب و مهمی را ایفا نماییم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.