1399090815473995421705344

امام جمعه تبریز خواستار برخورد قاطع با عاملان قطع درختان شد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت صیانت از منابع طبیعی به عنوان ثروت خدادادی و میراث گذشتگان، خواستار برخورد با متخلفان و عاملان قطع درختان شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مجموعه تفریحی گردشگری عون‌بن‌علی، با تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: امیدوارم همه ما در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنیم یک درخت بکاریم و با متخلفان و کسانی که درختان را قطع می‌کنند، برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه در اسلام به درختکاری خیلی سفارش شده است، گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند هر مسلمانی بذری یا درختی بکارد و از میوه این بذر و درخت، یک انسان و پرنده‌ای استفاده کند، برایش صدقه حساب می‌شود.

برگزاری مراسم روز درختکاری به یاد 5 شهید ورزشکارنوار فضای سبز از بومهن تا پل خلیج‌فارس ایجاد می‌شود / 12 هکتار درختکاری در پردیسمراسم روز درختکاری با حضور توان‌یابان در بوستان ملت مشهد مقدس برگزار شد + عکس و فیلممراسم روز درختکاری در بندرعباس برگزار شد+تصویر

‌آل‌هاشم اظهار کرد: همان طور که به کاشت درخت اهمیت می‌دهیم، باید سازمان‌های ذیربط مانع قطع درختان بشوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز یادآور شد: زندگی سالم در سایه محیط زیست سالم میسر است و امیدوارم همه ما بتوانیم برای شادابی محیط زیست قدم‌های مثبتی برداریم.

امام جمعه تبریز از سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری تبریز که به امر درختکاری اهمیت می‌دهند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.