انجام پروژه های باربری

مدیریت و برنامه ریزی اختصاصی

تیم باربری ما دنیایی از تجربه را در انجام پروژه های باربری در سراسر جهان به ارمغان می آورد. بلیط هواپیما  ما به عنوان متخصص، با مشتریان خود در صنایع کلیدی، از جمله نفت و گاز، انرژی، خودروسازی، هوافضا، فناوری، داروسازی، خرده فروشی و غیره کار می کنیم. ما اهمیت داشتن راه حل های قابل اعتماد طراحی شده برای برآوردن نیازهای حمل و نقل و برنامه ریزی خاص را درک می کنیم – چه نیاز به مدیریت پروژه های پیچیده یا بحرانی داشته باشید، یا برای لحظاتی که ممکن است تحویل فوری و فوری داشته باشید.

ما قادریم یک برنامه را کاملاً بر اساس نیازهای حمل و نقل بار شما سفارشی کنیم. از طرف دیگر، ما می‌توانیم برنامه‌های حمل و نقل و تدارکات موجود شما را با هم ترکیب کنیم. با خدمات قابل اعتماد ما، می توانید آماده بمانید و خطر را کاهش دهید تا از هرگونه اختلال احتمالی جلوگیری کنید. یک مدیر حساب اختصاصی به شما کمک می کند تا نیازهای عملیاتی خود را ارزیابی کنید، بنابراین همیشه می توانید مطمئن باشید که کارآمدترین راه حل ها را دریافت می کنید – که باعث صرفه جویی در وقت شما و هماهنگی با بودجه شما می شود.

یک جت بریتیش ایرویز در لاس وگاس پس از آتش سوزی موتور در سال 2015. رویترز/ استیو مارکوس

به عنوان مثال، در سال 2015، FAA Southwest را به دلیل نقض ایمنی مربوط به یک هواپیما بلیط هواپیما تهران اهواز  که در 120 پرواز پرواز کرده بود، قبل از بررسی آسیب ناشی از یک حادثه کاهش فشار، جریمه کرد. سال قبل، ساوت وست به دلیل عدم رعایت مراحل تعمیرات هواپیماهای بوئینگ 737 با جریمه هایی تا سقف 12 میلیون دلار مواجه بود .

SkyWest در سال 2015 به دلیل عدم انجام بازرسی منظم وسایل فرود پس از هر 6700 پرواز، 1.23 میلیون دلار جریمه شد. SkyWest همچنین بازرسی درهای باری ترک خورده دو هواپیمای مسافربری را انجام نداد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.