1400100612402222724365204

بیش از 30 هزار قطعه لوازم‌ یدکی خودرو و لوازم‌خانگی قاچاق در ری کشف و ضبط شد

گروه استان‌ها- معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف بیش از ۷۰ دستگاه لوازم‌خانگی و ۳۰ هزار قطعه لوازم‌ یدکی خودرو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای شهرستان ری خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، داریوش جمشیدی با اشاره به کشف لوازم‌خانگی و یدکی خودرو در انبارهای ری اظهار داشت: به دنبال گشت‌های بازرسی از انبارهای شهرستان ری بیش از 70 دستگاه لوازم‌خانگی شامل یخچال و فریزر، کولرگازی و ماشین ظرف‌شویی و نیز 30 هزار قطعه لوازم‌یدکی خودرو در یکی از انبارهای شهرستان ری کشف و ضبط شد.

وی افزود: این اقلام به صورت قاچاق وارد کشور شده و در بازرسی واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری کشف و شناسایی شده که ارزش ریالی آن در حدود 100 میلیارد ریال است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: برای رسیدگی به این تخلف پرونده مربوطه تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

محموله 87 هزار لیتری سوخت قاچاق در قشم کشف شدگزارش| ماجرای قاچاق روغن در سیستان و بلوچستان/ روغنی که باید در تولیدی‌ها یا سر سفره مردم باشد اما این روزها قاچاق می‌شودقاچاق پوشاک در استان یزد 30 درصد افزایش یافته است

وی تصریح کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود و شهروندان هرگونه تخلف را به شماره 135 اطلاع دهند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.