1401022409580598925318664

بی احتیاطی در جشن تولد 8 کشته بر جا گذاشت

گروه استان ها – سخنگوی اورژانس گفت: بی احتیاطی در برگزاری جشن تولد منجر به آتش‌سوزی در یک رستوران و در نهایت فوت ۸ شهروند شهریاری شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، مجتبی خالدی با اشاره به آتش‌سوزی ناشی از بی احتیاطی در جشن تولد در شهریار اظهار داشت:حوالی ساعت 20 امشب در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش سوزی مهیبی رخ داد.

وی افزود: سقف رستوران کنفی بود و به سرعت آتش سوزی گسترش یافت و افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند اما 8 نفر کشته شدند.

سخنگوی اورژانس در ادامه گفت: کودک سه زن و یک مرد در محل وقوع این آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران با اشاره به انفجار در سفره خانه‌ ابراز داشت: ساعت 21 حادثه اعلام و نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان آتش نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.

مهار کامل آتش سوزی حادثه کارخانه فیروزآباد/ فقط یک مخزن آمونیاک دچار حادثه شده بود105 مجروح حاصل حادثه آتش سوزی کارخانه فیروزآباد/ اعزام 14 دستگاه آمبولانس‌ و یک بالگرد به محل حادثه

مدیرعامل هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه 8 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که 7 نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

«خفگی» علت فوت افراد در آتش‌سوزی اندیشه

دادستان شهریار درباره علت فوت این افراد گفت: این سفره‌خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به 15 پله به طرف پایین وجود داشت. تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است. پس از شعله‌‎ور شدن فضا, متوفیان به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می‎‌کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‎‌‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.