1401030409401350225389654

تداوم آلودگی هوا در شرق استان تهران/ سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند + فیلم

گروه استان‌ها- ادامه آلودگی هوا در شرق استان تهران مدارس را تعطیل و شهروندان برای حفظ سلامتی فعالیت‌های روزمره خود را محدود کرده‌اند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، باشروع و خیزش ریزگردها در روزهای اخیر تداوم آلایندگی هوا مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای شرق استان تهران را دربرگرفته و ذرات معلق در هوا با جوی ناامن و پایدار در حال پیش روی است.

تداوم آلایندگی هوا در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در حال افزایش بوده و با تصمیم گیری کمیته اضطرار آلودگی هوا از سوی استاندار تهران تمامی مدارس استان تهران را تعطیل اعلام شد و مردم برای حفظ سلامتی فعالیت‌های خودرا محدود کرده‌اند.

در این زمینه رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: به دلیل آلودگی هوای تهران تعداد مراجعان به مراکز اورژانس پایتخت درروز دوشنبه 6 درصد افزایش داشته و با تداوم آلایندگی هوا روز سه‌شنبه تعداد 408 بیمار قلبی و تنفسی به این مراکز مراجعه کردند.

همچنین زهره عبادتی معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس اظهار داشت: با توجه به گزارشات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران، در ساعت 16 مورخ سوم خردادماه میانگین شاخص آلایندگی مربوط به ذرات با قطر کمتر از 10 میکرون و برابر با عدد 490 و ورود به شرایط خطرناک است.

آلودگی هوای تهران به وضعیت خطرناک رسیدتمهیدات اورژانس تهران برای آلودگی هوا در میادین اصلی شهر

عبادتی خاطرنشان کرد: افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را به حداقل رسانده و سایر افراد از فعالیت‌های طولانی و سنگین در خارج از منزل اجتناب کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.