1400060901195279523504224

تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهدمقدس فعال شد

گروه استان‌ها- رئیس مرکز بهداشت ثامن دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعال شدن تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این مرکز خبر داد.

– اخبار استانها –

علی اصغر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در راستای گسترش برنامه واکسیناسیون، تیم‌های سیار این مرکز با حضور در ادارات، سازمان‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای زیر پوشش این مرکز نسبت به انجام واکسیناسیون نوبت اول، دوم و سوم اقدام می‌کنند.

وی افزود: با اجرای این طرح 500 نفر تاکنون زیر پوشش قرار گرفتند این طرح تا تکمیل واکسیناسیون پرسنل ادارات و مراکز فوق ادامه خواهد داشت و با توجه یه شیوع سویه اومیکرون در موج ششم و احتمال بروز سویه‌های جدید، تکمیل واکسیناسیون در پیشگیری از این بیماری اهمیت بسزایی دارد.

کرونا در جهان/ ابتلای بیش از 1.2 میلیون نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتآمار کرونا در ایران| فوت 168 نفر در شبانه‌روز گذشتهکرونا در جهان/ ابتلای بیش از 1.1 میلیون نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییرات

730 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

محمدپهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار داشت: در حال حاضر 565 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد حال 157 بیمار وخیم است.

وی افزود: بیش از 730 بیمار مبتلا به کرونا نیز در استان خراسان رضوی بستری هستند که 195 نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

پهلوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 235 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند که حدود 170 نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در 16 شهرستان خراسان رضوی بستری هستند.

انتهای پیام/281/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.