1401030712424979225409434

خبر خوش وزیر بهداشت / 10 تخت بخش دیالیز شنبه به بیمارستان زعیم پاکدشت می‌رسد

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به رشد جمعیتی پاکدشت بر ساخت هرچه سریعتر پروژه دوم بیمارستان خیرساز زعیم تاکید کرد و گفت: پاکدشت نیازمند حمایت بیشتر است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پاکدشت، بهرام عین اللهی ظهر امروز 10 شهریور ماه و در حاشیه بازدید از بیمارستان خیرساز زعیم و شهدای پاکدشت اظهارداشت: پروژه فاز دوم بیمارستان زعیم با توجه به گذشت سال‌ها از شروع آن متاسفانه 25درصد پیشرفت داشت.

وی با تأکید براهمیت رسیدگی به مشکلات درمانی و بهداشتی جنوب شرق استان تهران افزود: شهرستان.های جنوب شرق استان تهران به لحاظ بهداشتی و درمانی محروم هستند و نیازمند حمایت بیشتر است.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی کارگر در شهرستان و سرریز جمعیت پایتخت به پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت با توجه به حضور جمعیت کارگر و شهرک‌های صنعتی و سرریز جمعیتی پایتخت، در حوزه بهداشت و درمان محروم بوده و نیاز به رسیدگی بیشتر و تجهیز و بهره برداری از فاز دوم بیمارستان زعیم است.

کمبود تخت بیمارستانی هرمزگان با تکمیل و تجهیز 5 پروژه جبران می‌شودسایه سنگین افتتاح زودهنگام بیمارستان 376 تختخوابی بر سلامت ایلامی‌هاوزیر بهداشت از بیمارستان شهید مفتح ورامین بازدید کرد

عین اللهی در پایان با اشاره به کمبودهای تخت در بخش جدیدالاحداث دیالیز بیمارستان زعیم افزود: تا روز شنبه 10 تخت دیالیز به بیمارستان زعیم برای رفع کمبود این بخش می رسد، دستگاه سی تی اسکن نیز مهیا شده و با حمایت خیرین بزودی وارد بیمارستان می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.