1401060211553416825947074

دادستان جدید شهرستان قدس معرفی شد

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش سرقت‌ها به دلیل افزایش حاشیه نشینی است لذا کمیسیون سرقت فرمانداری باید فعال‌تر بوده و ریشه سرقت‌ها را شناسایی و برخورد قاطع با سارقان صورت گیرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهر قدس، حاجی رضا شا‌کرمی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد اظهار داشت: ارزش کار شهید رجایی و شهید باهنر علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی مردمی بودن در خدمت‌گزاری، اخلاص و کسب رضایت الهی بود.

وی افزود: حکمرانان مردمی در دستگاه‌های قضایی و مجریه در جمع آوری مالیات، رسیدگی به مسائل مالی و سوق دادن مردم به صلح و سازش دقت نظر داشته و تلاش کنند که مدیریت داشته باشند.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان تهران با اشاره به سازندگی و آبادانی گفت: کسی که می‌خواهد در شهری حکمرانی کند باید در راستای احیای حقوق عامه خدمت کرده و این امر با همکاری سایر دستگاه‌ها و امکانات محقق خواهد شد که می‌توان به آموزش، بهداشت، جلوگیری از آلودگی هوا، حفاظت از اراضی ملی، رفع تصرف از بستر رودخانه‌ها، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی، حاشیه نشینی و جلوگیری از کوه‌‌خواری اشاره کرد.

شاکرمی تصریح کرد: لزوم برخورد با متجاوزان به حقوق، مال و ناموس مردم از دیگر وظایف بوده و در دولت مردمی عطوفت و مهربانی با کسانی که زندگی درست بر اساس قوانین و مقررات می‌کنند داشته و با سارقان، مرتکبان جرائم خشن و برهم زنندگان نظم و امنیت با صلابت، قدرت و اقتدار برخورد کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئول حکمرانی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر هستیم ادامه داد: سخت‌گیری جهت حفظ امنیت و آرامش مردم لازم است و افزایش سرقت‌ها به دلیل حاشیه نشینی است و کمیسیون سرقت فرمانداری باید فعال‌تر باشد و ریشه این سرقت‌ها را شناسایی و برخورد قاطع با سارقان صورت گیرد.

کشف 139 فقره انواع سرقت در استان فارس/ 4 باند منهدم شد‌‌‌ انهدام کامل باندهای سرقت مسلحانه اصفهان در 4 ماهه نخست سالحربه جدید سارقان در اصفهان/فروش خودروی سرقتی با نازل‌ترین قیمت

شا‌کرمی ابراز داشت: همکاران قضایی در صدور حکم با جان، مال و حیثیت مردم در ارتباط بوده و باید در صدور احکام از طمع برای نفع شخصی، خانواده و دوستان دوری کرده و نفع عمومی را بر آن ترجیح دهند و از شهوت در مقام و شهرت و ثناگویی دیگران خودداری کنند و از خودشیفتگی و رفاقت و نگاه بالا به پایین پرهیز کرده و اگر به این مسائل توجه نکنند مقام قضاوت خود را از دست داده‌اند.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان تهران درپایان خاطرنشان کرد: این جایگاه و میز امانت است و هشداردهنده مانند بشارت دهنده بودن و نباید از انتقادات ناراحت شد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات و زحمات کریم ولی‌پور در مدت 18 ماه قدردانی و با حکم رئیس‌کل دادگستری استان تهران، حسن جلال زاده مسئولیت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.