1401062109110719326073294

رئیس ستاد مرکزی اربعین: حضور زائران برای خروج از مرزها آزاد شد

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در پیک دوم خروج زائران از مرزها ‌‌از امنیت زائران برای عبور از مرز اطمینان کامل داریم، گفت: بنابراین، زائران می‌توانند به مرزها مراجعه کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین ‌درباره آخرین میزان ورود و خروج زائران از کشور اظهار داشت: آمار خروج زائران ما تا نیم ساعت گذشته 2 میلیون و 850 هزار نفر و تعداد زوار بازگشتی به کشورمان 900 هزار نفر هستند و طی امروز روند خروج زائران از کشورمان به سوی عراق سیر افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه پیک نخست خروج زائران به خوبی مدیریت شد، افزود: ‌پیک دوم خروج زائران از فردا ‌آغاز و تا روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و صبح جمعه ادامه خواهد داشت، لذا اقدامات لازم برای خروج ‌این جمعیت پیش‌بینی شده است.

بازگشت 830 هزار زائر به ایران تا صبح امروزبازدید فرمانده کل سپاه از مرز چذابه/ سرلشکر سلامی: تردد در مرزها روان استحال و هوای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در عمود 1080 + فیلم

میراحمدی با بیان اینکه طی روزهای گذشته بحمدالله ‌هیچ حادثه و تلفاتی در خروج و ورود زائران نداشته‌ایم، تصریح کرد: از روز گذشته به پایانه‌ها ‌اعلام شد که زائران می توانند ‌با اتوبوس به مرزها بروند و هر زائری که ‌خارج از این روش به مرزها رفته بود را نیز عبور دادیم و بحمدالله وضعیت زائران تسهیل شده و آرامش و امنیت نیز برقرار بوده و ما نیز از امنیت زائران در این مرحله برای عبور از مرز اطمینان کامل داریم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تمام تدابیر برای بازگشت زائران در نشست روز گذشته ستاد اربعین با حضور ‌وزیر کشور، فرمانده کل انتظامی، فرمانده پلیس راهور، رئیس ستاد اربعین فراجا، مسئولان سپاه و راه و ترابری اندیشیده شد.

‌میراحمدی با تاکید براینکه ‌امسال تلاش کرده‌ایم زائران کم‌ترین ماندگاری را در مرزها داشته باشند، خالطرنشان کرد: با توجه به اینکه حمل و نقل ‌دغدغه ‌شخص رئیس جمهور بود ‌تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در 24 ساعت شبانه روز اتوبوس در پایانه ها باشد ‌و تلاش داریم میزان ساعت ماندگاری در مرزها برای زائران ‌به حداقل میزان ممکن خود برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.