1397091820113626216102354

ریزش ساختمان در رباط کریم حادثه آفرید/ تعداد کشته‌ها به 9 نفر رسید

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تعداد کشته‌های ریزش ساختمان در رباط کریم به ۹ نفر رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، شاهین فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه نشت گاز و انفجار ناشی از آن اظهار داشت: در ساعت 20:10 شب گذشته یک ساختمان سه طبقه در شهرک وحیدیه رباط کریم بر اثر نشت گاز و انفجار آبگرمکن ریزش و باعث ایجاد آوار شد.

وی افزود: بلافاصله پنج تیم شامل سه تیم امداد و نجات و دو تیم سگ های زنده یاب هلال احمر شهرستان رباط کریم به محل حادثه اعزام که با همکاری آتش نشانی، پلیس و دیگر نیروهای امدادی و خدماتی مشغول عملیات جستجو و نجات شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه گفت: در لحظات اولیه عملیات سه نفر خارج شدند و پس از ساعت‌ها تلاش 6 نفر دیگر از زیر آوارها خارج و در مجموع 9 مصدوم از زیر آوار‌ها خارج شدند.

گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب 10 واحد مسکونی در نسیم‌شهر شدادامه آزادسازی حریم رودخانه‌ها و سواحل/ از آزادسازی حریم رودخانه شهرچایی تا تخریب مستحدثات در جنگل‌های حراحکم تخریب 13 ساختمان در حاشیه رود چالوس صادر شد

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: پس از 11 ساعت تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر با همکاری دیگر دستگاه‌های امدادی حاضر در صحنه عملیات جستجو و نجات به اتمام رسید و متأسفانه در این حادثه 9 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.