1400072118222060123814114

سارق مسلح طلاجات در پاکدشت دستگیر شد

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری سارق مسلح به‌عنف طلاجات به‌ارزش ۷میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، سرهنگ رضا علی‌بخشی با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: حوالی نیمه‌شب پنجشنبه 5 اسفند ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از محلات پاکدشت، رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارق با پوشاندن سر و صورت وارد منزل یکی از شهروندان می‌شود و با تهدید سلاح گرم طلاجات این خانواده را به‌سرقت می‌برد و به‌دنبال این سرقت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات جامع پلیسی به چند نفر مظنون می‌شوند و با بررسی وضعیت اجتماعی و تحقیق جداگانه در مورد هریک از مظنونین، موفق به شناسایی متهم و دستگیری سارق اصلی شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی منکر سرقت شد ولیکن با ارائه مدارک و مستندات و ادله منطقی پلیس، به بزه انتسابی اعتراف می‌کند و محل جاسازی طلاهای مسروقه را که شامل 30 عدد النگو، 2 عدد گردنبند و 2 عدد انگشتر و یک جفت گوشواره که ارزش آن برابر نظر کارشناسان امر معادل 7 میلیارد ریال برآورد شده است لو می‌دهد.

سرهنگ علی‌بخشی بیان داشت: با توجه به سرعت عمل همکاران من در پلیس آگاهی و کشف سریع این سرقت مسلحانه، سارق فرصت فروش اموال را نداشته است و به همین دلیل طلاجات سرقتی تحویل مال‌باخته شد.

39 فروشنده اسلحه و مواد مخدر در استان کرمانشاه دستگیر شدندسارقان سیلندرگاز و موتورگازی در کیش دستگیر شدنددستگیری یکی از سرشاخه‌های ترویج فساد با تلاش سازمان اطلاعات سپاه ‌خوزستان

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ش+

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.