1-3

شرکت آریا سفر؛ تاریخچه+خدمات

شرکت اتوبوس رانی آریا سفر

هر چند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم جوامع مختلف در میان هواپیما، قطار و خودروهای شخصی اتوبوس جایگاه چندانی ندارد و در مقایسه با گذشته کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این وجود اتوبوس به عنوان کم هزینه ترین روش مسافرت همچنان طرفداران خاصی دارد وشرکت های مسافربری متعددی در زمینه جابجایی مسافران فعالیت دارند.

شرایط سفر با اتوبوس امروزه کاملا متفاوت با گذشته می باشد و دیگر با سختی های طول مسیر همراه نیست. به عبارتی ورود اتوبوس های VIP به این صنعت موجب شد که تحولات عظیمی در سفرهای جاده ای با اتوبوس ایجاد شود و افراد اشتیاق بیشتری برای انتخاب اتوبوس برای سفر پیدا کنند. سفر با اتوبوس های مدرن و پیشرفته ای که در ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور هم اکنون وجود دارد می تواند بسیار راحت و لذت بخش باشد. یکی از شرکت های مسافربری که معمولا در بسیاری از مسیرهای جاده ای کشور فعالیت دارد شرکت آریا سفر می باشد. با مجله مستر بلیط همراه باشید تا با این شرکت و سرویس های آن بیشتر آشنا شوید.

مسیرهای شرکت آریا سفر

تاریخچه

شرکت مسافربری آریا سفر یکی از شرکت هایی است که حدود دو دهه است که از فعالیت آن در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور می گذرد. این شرکت که در ابتدا مجموعه کوچکی بود و فقط به چند شهر با اتوبوس های معمولی سرویس دهی انجام می داد فعالیت خود را با هدف خدمت دهی به سراسر ایران آغاز نمود و در راستای همان هدف، به مرور زمان فعالیت خود را توسعه بخشید.

این شرکت هر چند مدت یکبار ناوگان خود را بروز رسانی می نماید تا بتواند با خرید و افزودن جدید ترین اتوبوس های دنیا از جمله اتوبوس های VIP ، ولوو و اسکانیا خدمات با کیفیت تری را به مسافران ارائه نماید و مسیرهای جاده ای بیشتری را به لیست مسیرهای تردد خود بیافزاید. شرکت مسافربری آریا سفر به کمک پرسنل و تیم حرفه ای که داشت، توانست به هدف خود دست یابد و امروزه در بسیاری از مسیرهای داخلی از شمال تا جنوب کشور را تحت پوشش خود قرار داده و سرویس دهی می نماید.

آرم و طراحی اتوبوس ها

آرم شرکت آریا سفر

سرویس های VIP

اتوبوس های vip بخش مهمی از اتوبوس های ناوگان شرکت مسافربری آریا سفر را تشکیل می دهند. این اتوبوس ها به دلیل امکانات ویژه و شرایطی که دارند دارای طرفداران بسیاری هستند و خیلی از افراد ترجیح می دهند بلیط اتوبوس های وی آی پی را برای مسافرت انتخاب نمایند. اتوبوس های vip این شرکت عمدتا از نوع اسکانیا، ولوو و بنز هستند و از ایمنی کافی برخوردار می باشند. آریا سفر تمامی مسیرهای جاده ای طولانی را فقط با اتوبوس های vip سرویس دهی می نماید تا مسافران طولانی بودن مسیر را کمتر احساس نمایند و دچار خستگی و کوفتکی حاصل از سفر نشوند.

اتوبوس های vip در مقایسه با اتوبوس های معمولی مزایای بسیاری دارند و امکانات آن ها اصلا قابل مقایسه با اتوبوس های معمولی نمی باشد. این اتوبوس ها حداکثر دارای 25 نفر ظرفیت هستند و صندلی های آن ها با فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر قرار گرفته اند، از این رو مسافران احساس راحتی بیشتری در طی مسیرخواهند داشت.

علاوه بر این صندلی های اتوبوس نیز بسیار بزرگ و راحت هستند و می توان زاویه آن ها را تا 145 درجه به سمت عقب تغییر داد و به یک تخت جهت استراحت تبدیل نمود. بنابراین همانطور که مشاهده می کنید سرویس های vip آسیا سفر اصلا قابل مقایسه با سرویس های معمولی آن نمی باشند و سفر با آن ها می تواند بسیار راحت و به یاد ماندنی باشد. در اتوبوس های vip علاوه بر راحتی صندلی ها برای سرگرمی مسافران نیز سیستم های صوتی تصویری مجزایی تعبیه شده است و برخی از آن ها نیز دارای پریز شارژر جهت شارژ گوشی همراه و لپ تاپ هستند.

سیستم سرمایشی، گرمایشی و سیستم تهویه هوا اتوبوس های vip نیز در نوع خود بی نظیر می باشد. با وجود چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید راهی سفر جاده ای طولانی شوید با پرداخت مقداری هزینه بیشتر بلیط اتوبوس های vip آریا سفر را رزرو نمایید.

خدمات آریا سفر

خدمات

شرکت مسافربری آریا سفر که از نام آشنا ترین شرکت های مسافربری در ایران می باشد در طی سال های درخشان فعالیت خود خدمات متنوعی را به منظور جلب رضایت مشتریان ارائه نمود. این شرکت با انتخاب نیروهای متخصص وحرفه ای تیمی جهت پشتیبانی از سفرها و ارائه خدمات سفر از جمله خرید بلیط، استرداد بلیط، لغو بلیط و .. تشکیل داد که با صبر و حوصله تمام به تمامی سوالات و مشکلات مسافران رسیدگی می کنند.

علاوه بر این در انتخاب رانندگان نیز آزمون های سختی را برای آن ها در نظر گرفت که بتواند حرفه ای ترین و موفق ترین رانندگان را برای سرویس دهی در جاده های کشور استخدام نماید. آریا سفر ناوگان خود را نیز بسیار مجهز ساخته است به طوری که در میان اتوبوس های آن اتوبوس های فرسوده و معیوبی وجود نخواهد داشت و همگی جدید و پیشرفته هستند.

بنابراین سفر با سرویس های شرکت مسافربری آریا سفر می تواند بسیار ایمن و لذت بخش باشد. آریا سفر نمایندگی های متعددی را نیز در شهرهای مختلف ایران راه اندازی نموده تا مسافرانی که به این شهرها سفر می کنند بتوانند به راحتی بلیط اتوبوس به مقصد مورد نظرشان را خریداری نمایند.

ناوگان

شرکت مسافربری آریا سفر با ناوگانی متشکل از چندین اتوبوس معمولی و VIP روزانه دارای 474 سرویس به نقاط مختلف ایران می باشد و از طریق همین سرویس ها بالغ بر 9480 نفر مسافر را در طول روز جابجا می نماید. این شرکت با استفاده از ترمینال جنوب به شهرهای جنوبی کشور و با استفاده پایانه غرب به شهرهای غربی کشور سرویس دهی می کند، از این رو مسافرانی که قصد دارند به یکی از شهرهای غربی یا جنوبی کشور سفر کنند می توانند با مراجعه به این ترمینال ها و استفاده از اتوبوس های شرکت آریا سفر به راحتی و با صرف هزینه کمی به مقصد مورد نظر خود بروند.

ناوگان شرکت آریا سفر

پرتقاضاترین مسیرها

شرکت مسافربری آریا سفر با بهره مندی از ناوگانی مجهز در بسیاری از مسیرهای جاده ای کشور فعالیت دارد و اکثر مناطق را تحت پوشش خود قرار می دهد. از پرتقاضاترین مسیرهای جاده ای کشور می توان به مسیر رشت تهران، آستارا تهران، قم مشهد، رشت قم، اراک تهران، دزفول تهران، اندیمشک تهران، مشهد تهران، آبادان بوشهر، شیراز رشت و … اشاره نمود.

مسافرانی که قصد دارند بلیط اتوبوس آریا سفر را به مقصد مورد نظر خود خریداری نمایند علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی های ارائه دهنده بلیط می توانند به صورت آنلاین نیز خرید اینترنتی بلیط سفر را انجام دهند. برای این منظور کافی است که به وب سایت خود شرکت و یا یکی از وب سایت های معروف مانند مستر بلیط مراجعه نمایند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن جهت رزرو بلیط اقدام نمایند.

رزرو بلیط به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد به همین دلیل از آن به عنوان بهترین روش رزرو بلیط سفر یاد می کنند. از جمله مهم ترین مزایای رزرو آنلاین بلیط سفر می توان به دسترسی آسان و 24 ساعته، صرفه جویی در وقت و هزینه، حق انتخاب بیشتر، امکان مقایسه و بررسی بلیط ها، امکان استرداد آنلاین و … اشاره نمود.

برای خرید بلیط اتوبوس می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان خرید خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو آنلاین هتل شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.

نوشته شرکت آریا سفر؛ تاریخچه+خدمات اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.