5bi

شرکت ترابر بیتا کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

شرکت ترابر بیتا

شرکت ترابر بیتا کجاست؟ سفر رفتن در سراسر ایران با وسایل حمل و نقل عمومی مختلفی مانند: قطار، اتوبوس و هواپیما صورت می گیرد که هر یک مزایا و معایبی به همراه دارند و هزینه هر کدام متفاوت است.

در بین این وسایل حمل و نقل، استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به طبع علاوه بر ارائه ایمنی بالا، هزینه کمتری نیز در پی خواهد داشت و بیشتر مورد توجه مسافران قرار می گیرد.

از این رو شرکت های اتوبوسرانی زیادی در کشور مشغول عرضه خدمات به متقاضیان هستند و سعی دارند در این راستا بهترین سرویس های خود را بکار گیرند.

شرکت اتوبوسرانی بیتا با چهل سال سابقه کاری یکی از این شرکت هاست که از دیر باز تا کنون با استفاده از بهترین و بروزترین اتوبوس های مطابق با استانداردهای اروپا، موفق به جلب رضایت مسافران گشته است.

بلیط اتوبوس برای مقصد مورد نظر را می توانید از کانال های مختلفی دریافت نمایید که در ادامه همین مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص این شرکت در اختیار شما قرار دهیم، در نتیجه تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

درباره شرکت ترابر بیتا

درباره شرکت ترابر بیتا

سال های طولانی است که شرکت ترابر بیتا مسئولیت جابجایی بخشی از مسافران را در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد و با گذشته درخشان، امروزه یکی از پیشروترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد.

اتوبوس های نوین و جدید اروپایی در شرکت بیتا، مسافران را در تمام نقاط ایران جابجا کرده و آرامش و آسایش را به آنها تقدیم می کند. مسافران به سهولت قادر به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس های این شرکت هستند. راه های مختلفی برای تهیه و رزرو بلیط وجود دارد از جمله:

  • خرید اینترنتی از وب سایت بیتا
  • خرید اینترنتی از سایر وب سایت های فروش بلیط
  • خرید از طریق همراه سفر بیتا که به راحتی بر روی گوشی های هوشمند قابل نصب است.
  • خرید بلیط اتوبوس به وسیله کد USSD ( در این روش کد رزرو را تلفنی تهیه کرده و هزینه آن را با شماره گیری #333*724* پرداخت می کنید. این روش به اینترنت نیازی ندارد.)
  • رزرو بلیط اتوبوس به صورت تلفنی (این روش به اینترنت نیازی ندارد.)
  • بلیط را به صورت حضوری از تعاونی ها خریداری نمایید.

برای سفر با اتوبوس سعی کنید که 30 دقیقه قبل از ساعت حرکت در ترمینال حضور داشته باشید. شرکت بیتا قریب به 118 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که با 1110 سرویس روزانه، 22200 مسافر را در طی روز جابجا می کند.

تاریخچه شرکت اتوبوس‌رانی بیتا

شرکت ترابر بیتا که پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده بود، از همان ابتدا، اجرای پروتکل های استاندارد جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان را در دستور کار خود قرار داد.

این شرکت در سال 1359 شروع به کار کرد و تا کنون در راستای توسعه حمل و نقل گام های مثبتی برداشته است. هدف اصلی این شرکت سوق دادن مشتریان به سمت خرید اینترنتی بلیط است و همواره تلاش می کند به کاربران آموزش دهد، تنها برای سوار شدن به اتوبوس به ترمینال ها بیایند و رسما خرید حضوری را به فراموشی بسپارند.

شرکت بیتا از اتوبوس هایی مانند: اسکانیا، مان و وی آی پی برای نقل و انتقالات خود بهره می گیرد و متوسط عمر ناوگان شرکت کمتر از 5 سال می باشد. تمام شرکت های اتوبوسرانی در میدان رقابت در تلاشند که از یکدیگر پیشی بگیرند و در این بین شرکت بیتا نیز از قافله جا نمانده و با نهایت قدرت در حال رشد و توسعه است.

افرادی که زیاد از اتوبوس استفاده می کنند با نام بیتا آشنا هستند و می دانند که این شرکت خدمات درخوری به مشتریان وفادار ارائه می کند. همه روزه سرویس های این شرکت در تمام مسیرهای کشور، در تردد هستند.

تاریخچه شرکت

سرویس های VIP

اتوبوس ها در همه شهرها و مناطق در دسترس هستند. آنها یکی از ارزانترین راه ها برای جابجایی بین شهرها می باشند و اغلب یکی از راحت ترین وسایل نقلیه بشمار می روند. شرکت های اتوبوسرانی بسیاری در ایران فعالیت می کنند که در اکثر آنها وسایل نقلیه مدرن به چشم می خورد و در این بین شرکت بیتا نیز در زمره بهترین شرکت های مسافربری قرار دارد.

می دانید که شرکت ها، اتوبوس های خود را در دو مدل معمولی و VIP ارائه می کند و شرکت بیتا نیز مدت زیادی است که سرویس VIPرا در ناوگان خود به کار می برد. در اتوبوس های معمولی 44 صندلی برای مسافران وجود دارد که معمولاً دارای سیستم های تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و تلویزیون هستند. شاید بهتر باشد که برای آرامش خودتان هم که شده از این نوع اتوبوس در مسافت های کوتاه (کمتر از شش ساعت) استفاده کنید.

توصیه می کنیم اگر سفری طولانی در پیش دارید یا اگر می خواهید در اتوبوس استراحت خوبی داشته باشید، از اتوبوس های VIP استفاده کنید زیرا صندلی ها توان گسترده شدن و اصطلاحا حالت تخت شوندگی را دارند و بسیار راحت هستند.

در اتوبوس های وی آی پی هر صندلی یک تلویزیون کوچک دارد، بسته خوراکی در همان ابتدای سفر بین مسافران توزیع می شود، در کنار هر صندلی پریز برقی برای شارژ کردن گوشی های همراه یا تبلت ها وجود دارد و بالای سر مسافران چراغ های کوچکی تعبیه شده است. هزینه تهیه بلیط اتوبوس VIP مقداری بیشتر از حالت عادی می باشد.

خدمات شرکت ترابر بیتا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکت ترابر بیتا تا کنون نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف به منظور پاسخگویی سریع و دسترسی آسان به امکانات شرکت، برای مشتریان راه اندازی کرده است.

همه مسافران می توانند به صورت اینترنتی یا حضوری بلیط خود را از این نمایندگی ها اخذ نمایند. چنانچه بلیط را آنلاین خریداری کنید، از تخفیفات موجود بر روی سایت نیز بهرمند می شوید.

با وجود سابقه درخشان این شرکت طبیعی است که پرسنل همگی مجرب و آموزش دیده باشند تا خدمات را به نحو احسن به مشتریان ارائه دهند. از خدمات نوینی که شرکت بیتا در اختیار افراد قرار می دهد، باید اجاره اتوبوس به صورت دربستی برای هر نقطه از ایران را نام ببریم. شرکت بیتا در شهرهای اصفهان، بوشهر، تهران، مشهد، بجنورد، اهواز، کرمان، گرگان، خرم آباد، ساری، یزد و شیراز تعاونی دارد.

خدمات شرکت ترابر

ناوگان شرکت ترابر بیتا

از آنجا که شرکت ترابر بیتا از سال 59 تا کنون درحال ارائه سرویس می باشد، برای راحتی و ایمنی مسافران از بهترین و به روزترین اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل خود استفاده می کند.

اتوبوس های مدرن ولوو، اسکانیا، مان و VIP همگی در اختیار این شرکت هستند و مسافران به انتخاب خود و بسته به بودجه ای که دارند می توانند یکی را انتخاب کنند. فراموش نکنید که اگر خواستید بلیط را مقرون به صرفه تهیه نمایید، روش خرید آنلاین به شما کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیط اتوبوس اینترنتی به مجله مستر بلیط رجوع کنید.

پرتقاضا ترین مسیرها

در توضیحات بالا اشاره کردیم که شرکت ترابر بیتا در بیشتر مناطق ایران دارای نمایندگی های رسمی می باشد. از این رو همه روزه مسافران زیادی در شهرهای مختلف تقاضای خرید بلیط اتوبوس های بیتا را دارند. پر تقاضاترین مسیرها در هر کدام از این شهر متفاوت می باشد. در چند نمایندگی زیر مسیرهای پرتردد را معرفی می کنیم.

پرتقاضاترین مسیرها در اصفهان

اصفهان به اهواز
اصفهان به ایلام
اصفهان به تهران
اصفهان به همدان
اصفهان به کرمان

پرتقاضاترین مسیرها در تهران

تهران به اصفهان
تهران به بندرانزلی
تهران به بندرانزلی
تهران به خمینی شهر
تهران به رشت
تهران به مشهد مقدس

خدمات شرکت ترابر

پرتقاضاترین مسیرها در اهواز

اهواز به اصفهان
اهواز به بروجرد
اهواز به شاهین شهر
اهواز به شیراز
اهواز به فولادشهر

پرتقاضاترین مسیرها در شیراز

شیراز به آبادان
شیراز به بندرعباس
شیراز به تهران
شیراز به قم
شیراز به مشهد مقدس

راه‌های ارتباطی با شرکت ترابر بیتا

آدرس تهران، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه سمیه، شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۵ ترابر بی تا (T.B.T)
تلفن ۸۸۸۰۰۵۷۱ – ۴ -۸۸۸۹۷۵۷۲
پیامک 20005115

نوشته شرکت ترابر بیتا کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.