hamsafar-Copy

شرکت همسفر؛ تاریخچه+خدمات

شرکت همسفر

سفر با اتوبوس یکی از بهترین و راحت ترین گزینه ها برای کسانی است که به هر دلیلی نمی توانند از طریق سفرهای هوایی به مقصد خود برسند. قیمت بلیط اتوبوس همیشه ثابت است و تنها سالی یک بار توسط سازمان اتوبوس رانی کشور تغییر می کند، و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از مردم اتوبوس را به پروازهای هوایی که مدام قیمت شان در حال تغییر است، ترجیح دهند.

اما پیش از اینکه بلیط اتوبوس تهیه کنید، بهتر است که اطلاعات جامع و کاملی در مورد شرکت های اتوبوس رانی به دست آوردید تا سفری بی دغدغه تر را تجربه کنید. یکی از این شرکت های معتبر شرکت همسفر است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

تاریخچه شرکت همسفر

درباره شرکت همسفر

شرکت همسفر توانسته است هر روز مسیر های حمل و نقل جاده ای خود را گسترش داده و روز به روز بیشتر پیشرفت کند. با بهره گیری از مدرن ترین و به روز ترین سامانه حمل و نقل، با بهره گیری از کادر و پرسنل مجرب، بهترین و مناسب ترین اتوبوس ها و با امکانات بسیار مسیر سفر را برای خودتان ایمن کنید. به این صورت که اکنون مسافران می توانند بلیط اتوبوس و هر بلیط مد نظر خود را به هر مقصدی بسیار راحت و از شهر های مختلف کشور خریداری نمایند.

مبدا اصلی حرکت اتوبوس های این شرکت شهر های اصفهان و تهران هستند. ترمینال صفه و کاوه در اصفهان، پایانه های بیهقی، شرق، پایانه غرب و پایانه جنوب در تهران از پایانه های اصلی و مبدا شرکت همسفر هستند. بلیط اتوبوس همسفر را برای مقاصد مختلف در ایران مانند اراک، اردبیل، رشت، اهواز، بندر عباس، زاهدان، ساری، گرگان، کرج، تبریز، کرمان، مشهد، همدان، آبادان، اصفهان و بسیاری از شهر های دیگر می توانید تهیه کنید.

برای سفر های خارج از کشور مانند ترکیه و به مقصد استانبول نیز می توانید بلیط اتوبوس همسفر را تهیه کنید. خرید اینترنتی بلیط از سایت های مختلف همچون مستر بلیط نیز یکی دیگر از آپشن هایی است که همیشه پیش روی شماست. همچنین همسفر با استارت زدن روش های جدید و متنوع سعی در راحتی بیشتر مسافران دارد بدین صورت که فروش بلیط های حضوری و غیر حضوری، صدور هم زمان بلیط رفت و برگشت و رزرو بلیط برای تاریخ های آینده در سفر های پیش رو را برای رضایت بیشتر مشتریان فراهم کرده است.

تاریخچه

همسفر که یکی از معتبر ترین شرکت های اتوبوس رانی و حمل و نقل جاده ای است در اسفند ماه سال 1378 و در پارک سوار بیهقی آغاز به کار کرده است. در ابتدای شروع کار فقط یک صد دستگاه اتوبوس B7 داشت ولی خیلی زود توانست با افزایش تعداد اتوبوس ها و اضافه کردن خدمات و امکانات خاص و بیشتر، بین مسافران به جایگاه خاص خود برسد. طوری که انتخاب آن ها برای مسافرت های پیش رو همسفر باشد.

اگر دنبال سفری هستید که با کم ترین هزینه ها بهترین کیفیت را تجربه کنید، باید اتوبوس هایی را انتخاب کنید که راحتی و آسایش و امکانات رفاهی منسجم را برای شما به ارمغان بیاورند. شرکت همسفر این ویژگی را دارند و سفری خوش برای شما رقم خواهند زد.

آرم و طراحی اتوبوس ها

آرم و طراحی لوگوی شرکت همسفر بسیار ساده و در عین حال زیباست. در این آرم نام همسفر به درشتی بر روی اتوبوس ها نوشته شده و خطوطی موج دار همانند موج دریا به رنگ آبی در قسمت پایین نام شرکت درج شده که آبی همیشه نشانگر آرامش است و موج های دریا هم همینطور پس نتیجه می گیریم که طراحی چنین آرمی به معنی سفری بی دغدغه و با آرامش خاطر بسیار است.

آرم شرکت همسفر

سرویس های VIP شرکت همسفر

اصطلاح vip مخفف جمله انگلیسی Very Important Person است که به معنای شخص بسیار مهم است. در صنعت حمل و نقل مسافر اتوبوس های VIP به اتوبوس هایی گفته می شود که مجهز به وسایل بیشتر برای تامین آسایش مسافر و صندلی های راحت و فضای بیشتر برای رفاه حال آنان هستند.

یکی از دستاورد هایی که شرکت همسفر اخیرا کسب کرده است استفاده روز افزون از اتوبوس های مان vip در ناوگان حمل و نقل خود است که منطبق با آخرین استاندارد های روز اروپا است. و در ایران توسط شرکت یاوران خودرو شرق که تحت لیسانس آلمانی MAN می باشد، تولید می شوند.

خدمات

با خرید بلیط اتوبوس و بلیط های دیگر همسفر شما قادر خواهید بود از تمامی امکانات و خدمات متنوع این شرکت استفاده کنید و سفر راحتی را تجربه کنید. اتوبوس های همسفر در ابتدا صد دستگاه بود و اکنون به شش صد دستگاه ارتقا پیدا کرده است. اتوبوس های این مجموعه تماما مجهز و دارای 26 صندلی هستند. در هر ردیف سه صندلی vip ، دو صندلی کنار هم و یک تو صندلی قرار گرفته است. اتوبوس های جدید و vip همسفر تولید کشور آلمان هستند و با صندلی هایی راحت که دارای قابلیت تخت خواب شو هستند باعث راحتی خاطر و آسودگی سفر برای شما می شوند.

شرکت همسفر با کارکنانی مجرب و با تجربه قرارداد بسته است که همگی از مهارت بالایی برخوردارند و به طور شبانه روزی به مسافران خدمات رسانی می کنند. همچنین مانیتوری که در اتوبوس ها تعبیه شده است باعث سرگرمی مسافران در طول مسیر شده و می توانند به تماشای فیلم های روز بنشینند و یا آهنگ گوش داده و بازی کنند. از دیگر خدمات و امکانات این شرکت می توان به دستگاه های تهیه هوای مطبوع، دستگاه های گرم کننده و سرد کننده، بسته های پذیرایی و نوشیدنی اشاره کرد که همگی به راحتی بیشتر و تجربه سفری خوش تر برای مسافران می انجامد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خرید کردن و سفارش دادن بسیار آسان تر و راحت تر شده است. شما به راحتی می توانید وارد سایت مجله مستر بلیط شوید و هر نوع بلیطی که بخواهید به هر مقصد مد نظر رزرو یا خریداری کنید.

ناوگان شرکت همسفر

ناوگان

شرکت مسافربری همسفر روز به روز در حال پیشرفت در صنعت مسافربری و ناوگان خود می باشد و هم اکنون بیش از 150 دستگاه اتوبوس پیشرفته در آن مشغول به فعالیت می باشند.

پرتقاضاترین مسیرها

  • تهران- مشهد
  • تهران- اصفهان
  • تهران- اردبیل
  • تهران- تبریز
  • تهران- ایلام
  • تهران- لاهیجان
  • تهران- زنجان
  • بندرعباس- شیراز
  • تبریز- زنجان
  • کرمان- سیرجان
  • یزد- بندرعباس
  • یزد- شیراز
  • یزد- تهران

برای خرید بلیط اتوبوس می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان خرید خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو آنلاین هتل شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.

نوشته شرکت همسفر؛ تاریخچه+خدمات اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.