1401031818042272525495714

مجمع قرآنی غرب مشهد مقدس با حضور قاریان بین المللی افتتاح شد+تصاویر

گروه استان‌ها-مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی گفت: مجمع قرآنی غرب مشهد مقدس با حضور قاریان بین‌المللی زیر نظر استاد حاج هاشم مجتهد زاده به منظور بهرهمندی از ظرفیت‌های قرآنی غرب مشهد افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی سلطانی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجمع قرآنی غرب مشهد اظهارداشت:هدف از مجمع قرآنی مرکزی غرب مشهد تکریم قرآن و گسترش قرآن به کل مناطق شهری است چرا که یکی از معضلات در حوزه قرآن توجه و تمرکز در مناطق مرکزی و حاشیه شهر است و مناطق بالای شهر مشهد مقدس از مباحث قرانی مغفول مانده‌اند.

وی افزود:امیدواریم بتوانیم با این مجمع قرآنی هم استعدادیابی کنیم و هم ظرفیت‌ها را شناسایی و در جهت رشد آنها قدم برداریم.

امام جماعت مسجد پیامبر اعظم و مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی تصریح کرد:این جلسه به طور هفتگی دوشنبه شب‌ها در طول سال منعقد می‌شود و بعضی از موسسات قرآنی مشهد مقدس بویژه با تمرکز به غرب مشهد در این مجمع فعال خواهند شد البته تا امروز نیز بسیاری از مساجد غرب مشهد مقدس در کنار ما بودند و زیرساخت‌ها را فراهم کردند و فراخوان جذب فعالان و علاقه‌مندان به مباحث قرآنی منتشر کرده‌اند.

آقای ضرغامی! قرآن مسروقه از شیراز را که سر از موزه لوور درآورده برگردانیدشرایط ثبت نام مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات اعلام شدبیانیه نمایندگان پیروان ادیان الهی در محکومیت توهین به ساحت قرآن کریم

حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی گفت: مجمع قرآنی غرب مشهد زیر نظر استاد پیشکسوت و بین المللی حاج هاشم مجتهد زاده دوشنبه‌های هر هفته در میدان استقلال آزادی 36 بعد از چهارراه اول مسجد پیامبر اعظم ویژه برادران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.