مراحل رشد ریش بعد از کاشت ریش

رشد یک ماهه معمولاً به معنای داشتن ریش کامل یا حداقل چیزی شبیه به ریش کامل است. البته، این به عوامل زیادی بستگی دارد و برخی از مردان برای به دست آوردن یک ریش کامل به زمان بیشتری از آن نیاز دارند.
ریش شما همچنان ممکن است دارای نواحی لکه دار باشد، اما نواحی بزرگ تری از رشد زیبا و شاداب نیز خواهید داشت. حتی ممکن است متوجه برخی ریش های خاکستری، بسته به سن خود شوید، حتی اگر هیچ رنگ خاکستری روی پوست سر شما وجود نداشته باشد.
هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چرا موهای خاکستری قبل از روی پوست سر روی ریش ظاهر می شود، اگرچه برخی می گویند به این دلیل است که موهای صورت سریعتر از موهای سر مردان رشد می کنند. در حالی که تکه‌های خاکستری ممکن است به شما احساس «پیری» بدهد، اما می‌تواند ظاهری متمایز به شما بدهد که حکیمانه است.

مانند هر مرحله از رشد ریش، پس از رسیدن به این مرحله از کاشت،توسط بهترین جراح کاشت ریش در تهران چندین نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید، به خصوص اگر در این فرآیند تازه کار هستید:

ریش

موهای بالای لب شما چیزی است که باید با آن مبارزه کنید و ممکن است به نکاتی در مورد آن توجه کرده باشید. برای یکی، در دهان شما می خزد و ممکن است شما را دیوانه کند. یا حداقل باعث شود کمی احساس ناراحتی کنید، مخصوصاً هنگام غذا خوردن.
در حالی که در این مرحله مجبور نیستید حجم سبیل خود را کوتاه کنید – و با رعایت روحیه پر ریش، کاملاً اشکالی ندارد – اما ممکن است بخواهید آن موهای سرگردان اطراف دهان را با یک جفت اصلاح ریش از بین ببرید. قیچی. شما می توانید نگران  حالت دادن به سبیل خود باشید .

غذا خوردن

در این مورد، منظور ما چیزی نیست که می خورید (که به اندازه کافی مهم است، همانطور که بعداً بحث خواهیم کرد)، بلکه چالش های منحصر به فردی که ریش هنگام غذا خوردن ایجاد می کند. و یکی از بزرگترین چالش ها جلوگیری از تبدیل شدن ریش به دستمال یا پیش بند است.

تکه‌های غذا، سس، نوشیدنی‌ها و غیره می‌توانند به راحتی روی ریش شما جمع شوند زیرا، هی، به اصطلاح مستقیماً در خط آتش است. تنظیم تکنیک های خوردن و نوشیدن یک فرآیند یادگیری است و احتمالاً بیشتر از گذشته از نی، چوب غذاخوری و سایر ظروف استفاده می کنید. شما همچنین می خواهید یک دستمال سفره واقعی را همیشه در دسترس داشته باشید.

مراقبت از ریش

همانطور که احتمالاً تا به حال آموخته اید، گذاشتن ریش بیشتر از گذاشتن تیغ ​​و تماشای شکوه و عظمت سبیل خود است. در حالی که ما در این مرحله از کوتاه کردن ریش خود، حداقل نه بلندی آن، حمایت نمی کنیم، اما همچنان نیاز به اصلاح دارد.

در این مرحله باید ریش خود را بشویید و حالت دهید، از جمله استفاده منظم از روغن ریش، اما همچنین ایده خوبی است که به طور مداوم آن را شانه و روغن بزنید.

شانه زدن و برس منظم از بسیاری جهات برای ریش شما مفید است، از جمله اینکه به رشد فولیکول های ریش در جهت دلخواه کمک می کند. اما همچنین موهای زیر پوستی را کاهش می دهد، در حالی که به طور یکنواخت چربی طبیعی پوست صورت شما را که به نام سبوم نیز شناخته می شود، توزیع می کند.

نکته ای سریع در مورد سبوم: ریش شما مقدار زیادی از آن را مصرف می کند و سرعت بسیار بیشتری نسبت به صورت کاملا تراشیده دارد. این دلیل دیگری برای اهمیت روغن ریش است. این روغن های تخلیه شده را دوباره پر می کند تا ریش شما به درستی مرطوب بماند. در همین حال، شانه زدن و برس زدن، روغن ریش را در سرتاسر ریش های شما پخش می‌کند تا حداکثر آبرسانی را ایجاد کند، و از نشستن روغن روی پوست و ایجاد جوش‌ها جلوگیری می‌کند.

مرطوب کردن منظم ریش به دور نگه داشتن ریش (معادل شوره سر) نیز کمک می کند. یک شستشوی خوب ریش همچنین با ریش سر و پوسته های مزاحم آن که روی لباس ها و محیط اطراف می ریزند نیز مبارزه می کند.
دستان خود را از ریش خود دور نگه دارید

توصیه های الو پزشک یکی دیگر از جنبه های مراقبت از ریش، نظارت بر دستان شماست. منظور ما از این است که ریش خود را نکشید و نکشید. به دست آوردن این عادت بدی است و در دراز مدت می تواند به ریش شما آسیب برساند. شما نه تنها خطر بیرون کشیدن سبیل های فردی را دارید، بلکه می توانید آنها را بشکنید و به خودی خود بیفتید.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.