1na

مرکز خرید نارون قزوین کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی

مرکز خرید نارون یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین مرکز خریدهای قزوین است که در طبقات خود هر آن چه که فکرش را بکنید جای داده است! کسانی که به این شهر زیبا سفر می کنند و برای خرید سوغاتی به دنبال یک مرکز خرید بی نظیر هستند، بهتر است سری به مرکز خرید نارون قزوین بزنند.

در این مرکز خرید مدرن و زیبا برای رفاه مشتریان، امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است و اگر می خواهید با آن ها آشنا شوید؛ پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه مجله مستر بلیط باشید.

تاریخچه مرکز خرید نارون قزوین

زمانی دقیقی از ساخت این مجتمع در دسترس نیست اما مرکز خرید نارون، جزء اولین مراکز خرید مدرن و لوکس در شهر قزوین محسوب می شود که دارای یک فودکورت ویژه نیز است.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

ساختمان این مجموعه، از ۴ طبقه تشکیل شده، که در ۳ طبقه آن مراکز خرید، رستوران، کافی شاپ و طبقه دیگر، فودکورت قرار گرفته است. همچنین در طبقات منفی ۱ و منفی ۲، کارواش و پارکینگ وجود دارد و افراد می توانند با خیال راحت خودروهای شان را در آن جا پارک کنند.

در مقابل ورودی این مرکز خرید، چند پله وجود دارد و در کنار آن نیز رمپ مناسبی دیده می شود که افراد معلول می توانند با استفاده از ویلچر به راحتی داخل مجتمع شوند. درب مرکز خرید هم به صورت تمام اتوماتیک است و برای افرادی مقابل آن قرار بگیرند، به راحتی باز می شود.

تاریخچه مرکز خرید نارون قزوین

  • طبقه همکف

پس از این که بلیط هواپیما قزوین را تهیه کردید و به این مرکز خرید رفتید؛ در ابتدا با طبقه همکف رو به رو خواهید شد. در این طبقه واحدهای تجاری فوق العاده ای وجود دارد که در آن ها انواع لوازم دیجیتال، فروشگاه های موبایل، عینک فروشی، فرش فروشی و… دیده می شود.
همچنین در قسمت ورودی پاساژ، ۲ دستگاه خودپرداز وجود دارد و که برای آسایش مشتریان در نظر گرفته شده اند و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

  • طبقه‌ اول

در این طبقه یک رستوران بی نظیر وجود دارد که در شهر قزوین زبان زد همه است و خدمات عالی به مشتریان خود ارائه می دهد. علاوه بر رستوران نمونه، فروشگاه‌ های مختلفی مانند کالای خانه، پوشاک، طلا، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در طبقه اول قرار گرفته اند.

  • طبقه دوم

یکی از زیبا ترین طبقات این مرکز خرید، طبقه دوم آن است که اکثر فروشگاه های آن به صورت ویژه ای نورپردازی شده اند و جذابیت خاصی را به وجود آورده اند. در این طبقه، فروشگاه مواد خوراکی، اسباب بازی فروشی، پوشاک زنانه و مردانه، کافی شاپ و پت شاپ وجود دارد.

نا گفته نماند که نسبت به بقیه افراد، آقایان بیشتر به این طبقه مراجعه می کنند زیرا؛ یک آرایشگاه مدرن و حرفه ای نیز در آن جا دیده می شود که در اکثر مواقع شلوغ است و مشتریان زیادی دارد.

  • طبقه سوم

فودکورت معروف نارون در این طبقه قرار گرفته‌ و با سرو بهترین غذاها میزبان افراد گردشگر و توریست است. اگر شما هم می خواهید طعم لذیذ غذاها و نوشیدنی های این فودکورت را بچشید؛ بهتر است هر چه سریع تر به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و بلیط های سفرتان را بخرید.

معمولا بعد از کلی گشت و گذار و خرید، افراد نیاز به استراحت کردن در یک مکان آرامش بخش دارند. از این رو می توانید به این فودکورت بروید و علاوه بر میل کردن غذا و نوشیدنی های مورد علاقه تان، در آن جا نیز استراحت کنید.

طبقه چهارم

  • طبقه چهارم

در طبقه چهار مرکز خرید نارون، مغازه ‌های لوکسی وجود دارد که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کنند‌. همچنین در این طبقه تعدادی کافی شاپ وجود دارد و می توانید در آن جا انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم، انواع خوراکی ها و دسرها را نوش جان کنید.

قابل ذکر است که سرویس بهداشتی زنانه و مردانه هم در این طبقه قرار دارد و می توانید در صورت نیاز از آن ها بهره ببرید. از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید نارون می توان به معماری جالب آن اشاره کرد. زیرا این مرکز خرید به گونه ای ساخته شده است که هر چه به طبقات بالا تر بروید؛ با فضایی بزرگ تر رو به رو خواهید شد و اگر شما در هر منطقه ای بایستید، قادر به دیدن بخش های دیگر نخواهید بود!

نا گفته نماند که در این مرکز خرید، به ‌منظور رفاه بیشتر مشتریان، از‌ امکانات ویژه ای نظیر؛ آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی هوشمند، پله برقی، تهویه‌ مطبوع، آب خوری، نیمکت، راهنما و اینترنت رایگان استفاده کرده اند.

شرایط بازدید

شرایط بازدید از مرکز خرید نارون قزوین

شما می توانید برای بازدید مرکز خرید نارون، از ساعت 10 صبح تا 14 و ساعت 17 عصر تا 22 شب به آن جا مراجعه کنید. اما دقت داشته باشید که در این مجتمع امکان کشیدن سیگار وجود ندارد و نباید در آن جا سیگار بکشید.

آدرس و نحوه دسترسی به مرکز خرید نارون قزوین

این مرکز خرید مدرن در قزوین، خیابان یخچال، رو به روی پمپ بنزین شهید بابایی قرار دارد و افراد می توانند با تهیه کردن بلیط اتوبوس قزوین و یا با استفاده از هر گونه وسایل نقلیه دیگر، به این شهر زیبا سفر کنند.

نوشته مرکز خرید نارون قزوین کجاست؟ معرفی + راه‌های دسترسی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.