31

نحوه رزرو بلیط هواپیما با قیمت ارزان تر

بلیط ارزان قیمت هواپیما

موقع خرید بلیط هواپیما یکی از مسائلی که ذهن ما را درگیر می کند قیمت آن است. مسلما بسیاری از افراد به خاطر مسائل مختلف ترجیح می دهند که برای خرید بلیط هواپیما کمترین هزینه را پرداخت کنند.

اگر جزو کسانی باشید که به سایت های مختلف برای خرید بلیط هواپیما سر می زنید متوجه تفاوت بین قیمت های بلیط هواپیما در یک مسیر مشخص شده اید. این مسئله از دلایل مختلفی ناشی می شود که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

1) اولین مسئله ای که وجود دارد حاشیه سودی است که ایرلاین برای خود در نظر می گیرد؛ برخی از شرکت ها ترجیح می دهند با سود کمتر فروش بیشتری داشته باشند.

2) دلیل بعدی، نوع هواپیمائی است که در یک مسیر از آن استفاده می شود، بسته به نوع هواپیما نرخ بلیط آن نیز متفاوت است.

3) میزان هزینه ای که بابت کنسل کردن بلیط از قیمت آن کسر می شود، نیز یکی دیگر از دلایل تفاوت در قیمت بلیط است.

4) زمانی که بلیط را خریداری می کنید نیز می تواند در قیمت بلیط تاثیر داشته باشد، یعنی تایمی که درخواست برای سفر و خرید بلیط کم یا زیاد باشد بر روی این موضوع موثر است.

5) کلاس پروازی از دلایل واضح و مشخصی است که در قیمت پرداختی تاثیر مستقیم دارد. انواع کلاس های پروازی قیمت های متفاوتی دارند. ارزان ترین کلاس پروازی که طرفداران ویژه خود را نیز دارد اکونومی است.

6) برخی از ایرلاین ها در زمان های خاص شروع به تخفیف دادن بر روی بلیط های مسیرهای مشخصی می کنند.

7) سایت های صادر کننده بلیط نظیر مستر بلیط بر روی بلیط هواپیما در مسیرهایی تخفیفات مشخصی را ارائه می دهند.

مزایای خرید از مستر بلیط

برنامه ریزی برای سفر می تواند بسیار لذت بخش باشد، به خصوص با وجود تکنولوژی های مدرنی که امروزه در همه‌ی بخش های زندگی ما نفوذ کرده اند. یکی از این تکنولوژی ها، خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین است. امروزه سایت های بسیاری برای خرید آنلاین وجود دارد، یکی از این سایت ها که با ایجاد ویژگی های منحصر به فرد و خلاقانه سعی در آسان و سریع تر کردن خرید بلیط هواپیما کرده، مستر بلیط است. خرید بلیط هواپیما از سایت و اپلیکیشن مستر بلیط دارای مزایای ویژه ای است که در ادامه این مطلب به شرح آنها می پردازیم:

تخفیفات مستر بلیط

1) مستر بلیط به صورت دوره ای بر روی بلیط های هواپیما در مسیر های مختلف تخفیفاتی را اعمال می کند، که با مراجعه به سایت و اپلیکیشن مستر بلیط می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید.

تخفیفات مستر بلیط

2) گزینه دیگری که برای بسیاری از افراد می تواند مهم باشد و در مستر بلیط یافت می شود، هشدار برای خرید است، که به شما آگاهی می دهد که در آینده قیمت بلیط ارزان یا گران تر می شود.

اگر امکان گران تر شدن قیمت وجود داشته باشد این اخطار را به شما می دهد که «قیمت بلیط افزایش می یابد پس بهتر است خرید خود را در همین زمان انجام دهید» ولی، اگر احتمال ارزان شدن بلیط در آینده وجود داشته باشد از شما می خواهد برای خرید در آینده اقدام کنید. این فرآیند با استفاده از هوش مصنوعی مستر بلیط، تحلیل داده های کلان و با دقت بالای 90% امکان پذیر شده است.

بلیط های شرکت های هواپیمائی در مستر بلیط

3) در مستر بلیط می توانید کلیه بلیط های شرکت های هواپیمائی را که در مسیر و ساعات مختلف ارائه می دهند را پیدا کنید، بنابراین می توانید کلیه قیمت ها را بررسی کرده و ارزان ترین قیمت را انتخاب کنید.

ارزان ترین قیمت در مستر بلیط

4) اگر به وب سایت یا اپلیکیشن مستر بلیط مراجعه کنید، می بینید که در قسمت بالای جدول پروازی، گزینه هائی تحت عنوان «ارزان‌ترین قیمت» و «نزدیک‌ترین زمان» وجود دارد. با انتخاب هر کدام از این گزینه ها می توانید ترتیب نشان دادن بلیط ها را بر اساس نیازمندی خود تغییر دهید. اگر ارزان ترین قیمت را می خواهید باید این گزینه را و در صورتی که نزدیکترین ساعت پروازی مد نظرتان باشد گزینه «نزدیک ترین زمان» را انتخاب کنید.

قیمت های روز قبل و روز بعد در مستر بلیط

5) در صورتی که روز خاصی را در نظر ندارید و در یک بازه زمانی قصد سفر دارید، می توانید با کمک مستر بلیط، ارزان ترین بلیط هواپیمای روز قبل و بعد را در بالای صفحه مشاهده کنید و بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید.

هشدار ظرفیت در مستر بلیط

6) مستر بلیط، در لیست بلیط هواپیمای مسیر های مختلف، پروازهائی را که ظرفیت آنها تکمیل شده است را نیز نمایش می دهد، در صورتی که تمایل به سفر با این پرواز داشته باشید ویژگی هشدار را برای این پرواز روشن کنید، که در این صورت پس از باز شدن پرواز، شما را از طریق پیامک آگاه می کند. همچنین این موضوع به شما کمک می کند برای سفرهای بعدیتان در همین مسیر، برنامه ریزی درستی را انجام دهید.

تقویم مستر بلیط

7) مستر بلیط، پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما در یک برهه زمانی خاص را امکان پذیر کرده است، برای این کار تنها کافی است که در قسمت جستجو، تقویم را باز کرده تا قیمت های بلیط هواپیما را در یک دوره دو ماهه را مشاهده کنید؛ ارزان ترین قیمت به رنگ سبز برای شما به نمایش در می آید.

هشدار قیمت مستر بلیط

8) اگر به دنبال پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما در یک بازه زمانی خاص هستید می توانید از ویژگی «هشدار» مستر بلیط برای این کار استفاده کنید. فقط کافیست پرواز مورد نظرتان را انتخاب و گزینه هشدار، که در بالای صفحه و با نام «خبرم کن» قرار دارد، را فعال کنید، مستر بلیط در صورت کاهش حداقل 5 درصدی قیمت بلیط هواپیما، از طریق پیامک شما را از این موضوع مطلع می کند.

هریک از گزینه هائی که در بالا برای شما شرح داده شد، می تواند روشی برای یافتن ارزان ترین بلیط هواپیما از مستر بلیط باشد. با به کار بردن هر یک از این روش ها می توانید ارزان ترین بلیط را در مستر بلیط بیابید و سفری با هزینه های مناسب را پیش رو داشته باشید.

نوشته نحوه رزرو بلیط هواپیما با قیمت ارزان تر اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.