1401020104030138025176034

نیایش‌های عاشقانه احیاداران استان تهران در نخستین شب قدر/ ندای الغوث الغوث در جای‌جای پایتخت پیچید + تصاویر

گروه استان‌ها- مردم خداجوی شهرستان‌های استان تهران هم‌زمان با نخستین شب قدر با حضور در مساجد و اماکن متبرکه دست به دعا برداشته و با خدای خود به نیایش پرداختند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، در نوزدهم رمضان و در نخستین شب از لیالی قدر شهر پُر شد از نجواهای دلدادگانی که می‌خواستند از صاحب کل نجوا، رحمت واسعه را طلب کنند.

امشب دست‌های سحرخیزان رمضان به دعا بلند شد تا بار دیگر ندای سُبْحانَک یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ را فریاد بزنند و از خدای حلیم و غفور بخواهند آن‌ها را از آتش قهر و عذاب نجات دهد و فریاد رسشان باشد.

نیایش عاشقانه مردم دین‌دار پایتخت امسال پرشورتر از گذشته برگزار شد و مردم با حضور در مساجد و اماکن متبرکه به راز و نیاز با خدا پرداخته و با دعا دل خود را شست‌وشو دادند.

مراسم احیای شب‌های قدر به صورت خودرویی در پارک کوهستانی "دراک" شیراز برگزار می‌شودحال و هوای زائران رضوی در آستانه شب قدر/ شبی که سخاوت خدا را درک می‌کنیاحیای شب‌های قدر در شهرکرد مراسم کجا برویم؟

در شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) مردم ولایت مدار شهرستان‌های استان تهران به یاد مظلومی حیدر اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند. مردم امشب در خلوت‌های خود از دستان این بزرگ مرد تاریخ که نشانه کامل اخلاص و عدالت بود، مدد خواستند.

شهرقدس

ورامین

پردیس

پاکدشت

بهارستان

رباط کریم

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.