1401031615100698625462354

هم‌خوانی "سلام فرمانده" از شرق تا غرب جنوب پایتخت/ آرزوی سربازان دهه نودی امام زمان (عج) + فیلم

گروه استان‌ها – دهه نودی‌های شرق تا غرب جنوب پایتخت یکدل و یکصدا در روز ۱۵ خرداد در امتداد حرکت شهدای عزیز در دفاع از اسلام و انقلاب نوای "سلام فرمانده" سر دادند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم در استان تهران، اجتماع بزرگ سربازان دهه هشتادی و نودی‌های امام زمان (عج) به همراه خانواده‌های خود در میدان اصلی شهرستان‌های پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک و پرند شرکت کردند و سرود سلام فرمانده و عزیزم حسین (ع) را با اجرای ابوذر روحی همخوانی کردند.

در طلوع 15 خردادماه بیش از هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر پاکدشتی با حضور در میدان قیام و علم، میدان معلم شهرستان، حضوری زیبا را با نوای ماندگار "سلام فرمانده" را در کالبد تاریخ تداعی کردند.

9 هزار نفر از دهه نودی‌های شهرستان ورامین در استان تهران با اجرای نماهنگ سلام فرمانده در جوار میدان امام خمینی (ره) این شهرستان به پویش جهانی سلام فرمانده پیوستند.

اجرای متفاوت سرود "سلام فرمانده" از نقطه صفر مرزی/ هم‌خوانی پرشور دهه‌نوی‌ها در شهر درح + فیلمامام جمعه بوشهر: سرود سلام فرمانده در استان‌ها و برخی کشورها فراگیر شد + تصویرهمخوانی «سلام فرمانده» در مسجد زین‌العابدین(ع) شهر استانبول + فیلم

نقش دهه نودی‌ها و بیان کلام و ارادت خود به امام عصر (عج) شیهه دشمنان را بلند کرده و نای از استکبار جهانی گرفته و می‌بینیم که چگونه واکنش‌های ابلهانه‌ی نسبت به این نوای ملکوتی از خود نشان می‌دهند.

حضور کودکان مهدکودک، معلول و دختران چادری کوچک پرندی نیز در این جمع کثیر پیام مهمی را به تریبون‌های رسانه جهان مخابره کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.