1400112709175474024767834

ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی افتتاح شد+تصویر

گروه استان‌ها-همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در مراسمی که با حضور مالک رحمتی، قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، با اعلام جزئیات این پروژه اظهارداشت: این ورودی در ضلع جنوبی باب السلام به رواق حضرت زهرا(س) قرار دارد که با بهره‌برداری آن نیاز زائران را در ایام ازدحام جمعیت فراهم می‌کند.

محمد توکلی افزود: این ورودی که ساخت آن از مرداد سال 96 آغاز شده، دارای زیربنایی بالغ بر 2300 متر مربع شامل 2 دستگاه پله برقی و 3 دستگاه آسانسور است که دسترسی به رواق حضرت زهرا(س)، بهشت ثامن(ع) و در آینده به رواق امام خمینی(ره) و زیر صحن آزادی را فراهم کرده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: موتور محرک اقتصاد مقاومتی کلمه "ما می‌توانیم" استگفت‌و‌گو با تولیت آستان قدس رضوی| چرا مقام معظم رهبری بر "جهاد تبیین" تأکید دارند؟/ «جهادِ تبیین» در برابر تحریفتولیت آستان قدس رضوی: مسئولان فرصت‎ خدمت به مردم را برای رفع مشکلات مغتنم بدانند

وی تسهیل زیارت زائران بارگاه منور رضوی را یکی از اهداف اصلی احداث این ورودی عنوان کرد و گفت: به دلیل حجم بالای حضور زائران از ورودی باب الرضا(ع) و ورودی نواب صفوی که به این مکان مشرف می‌شوند، این فضا مدیریت جمعیتی را به راحتی فراهم می‌کند.

تسهیل زیارت اولویت خدمت رسانی در حرم مطهر

مدیر عالی حرم‌ مطهر رضوی نیز در این باره گفت: حسب تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی ایجاد فضاهای زیارتی مناسب برای زائران مهمترین اولویت در حوزه سازمان حرم مطهر و خدمت رسانی است.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با سرعت بخشیدن به عملیات‌های عمرانی رفاه بیشتری برای زائران عزیز فراهم شود.

گفتنی است، رواق حضرت زهرا(س) با مساحت 7200 متر مربع در فضای زیرین صحن آزادی واقع شده است.

انتهای پیام/281/ ع

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.