1401030522244036225400814

وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه‌آهن قرچک بازدید کرد / تسریع احداث زیرگذر راه‌آهن قرچک

گروه استان‌ها – نماینده ویژه رئیس‌جمهور در قرچک از ایستگاه راه‌آهن قرچک بازدید و بر تسریع احداث زیرگذر راه‌آهن قرچک در محله محمدآباد تأکید کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جریان سفر وزرای دولت به شهرستان‌های استان تهران به‌منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و دیدار با مردم و مسئولان قرچک وارد این شهرستان شد.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر نیم روزه در فضایی معنوی با مادر سردار شهید جلال شیرازی و همچنین مادر شهید جاویدالاثر فلاح که سال‌ها در شوق دیدار فرزند شهیدش به سر می‌برد، دیدار و از ایثار خانواده این شهید تقدیر کرد.

قاسمی در جریان این سفر نیم روزه در شهرستان قرچک، از طرح مسکونی 1100 واحدی موسوم به سبحان بازدید کرد و در جریان مشکلات این مجتمع مسکونی که با وجود تکمیل شدن سال‌ها خالی و بدون سکنه باقی مانده قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی: اعتبار طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت تامین می‌شود/ تملک 10 کیلومتر از پروژهمعاون وزیر راه: مترو پرند در دهه فجر امسال افتتاح می‌شودمبلغ وام ودیعه مسکن امروز نهایی می شود/قول وزیر راه برای برخورد با مسببان حادثه متروپل

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ادامه سفر از ایستگاه راه‌آهن قرچک بازدید کرد و بر تسریع احداث زیرگذر راه‌آهن قرچک در محله محمدآباد تأکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان در فرمانداری قرچک با مردم این شهرستان ملاقات کرد و پای درد دل آن‌ها نشست.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.