1397052009414693814991084

پنجمین روز هفته دولت در استان تهران/ 13 پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی در رباط کریم افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته دولت ۱۳ پروژه عمرانی، صنعتی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان رباط کریم به بهره‌برداری رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دولت با تلاش و هماهنگی‌های به‌عمل آمده 13 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان رباط کریم با حضور معاون وزیر صمت و سایر مسئولان استانی و شهرستان رباط‌کریم به بهره داری رسید.

پروژه های شهرستان رباط‌کریم شامل ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی پرند، کارخانه نیکان تک شهرک صنعتی پرند، کارخانه پارس کنز، بوستان شهید مفتح، مجتمع گردشگری و پذیرایی برکه، ساختمان حوزه قضایی، تعریض محور شهرک خانه، مرکز کاهش آسیب ماده 16، گلخانه بلوبری، گلخانه هیدرویونیک سبزی و صیفی، گلخانه گل رز، گلخانه گل ارکیده، سازه آکادمیک کانال شهید نواب صفوی، تهیه و نصب دستگاه الکترو پمپ برای پمپاژ آب به اراضی شهرستان و سیلوی غلات بتنی است که با بودجه‌ای بالغ بر 800 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

علی رسولیان در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: در حوزه ایمنی شهرک‌های صنعتی، نیاز مبرم به احداث ایستگاه‌های آتش نشانی است که در شهرک صنعتی پرند یک ایستگاه به مساحت 2 هزار متر مربع و با اعتبار 17 میلیارد تومان با تجهیزات به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح توسعه 2 واحد تولیدی صنعتی در شهرک صنعتی پرند افزود: طرح توسعه شرکت صنعتی با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای330 نفر ابرازآلات پتروشیمی، نفتی و پیچ و مهره کشور را تولید و تأمین می‌کند.

زمستان امسال با کسری گاز مواجه‌ایم/افتتاح بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه گازرسانیروز پنجم هفته دولت در کرمان/ بزرگ‌ترین طرح گازرسانی کشور در ساردوئیه افتتاح شد38 مدرسه در مهر ماه امسال در کرمانشاه افتتاح می‌شود

گفتنی است در پایان افتتاح پروژه‌ها، جلسه شورای اداری شهرستان رباط‌کریم با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع غذایی کشور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و مدیران ادارات در سالن فناوری شهرک صنعتی نصیرشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.