139603051650343410997174

کارنامه درخشان و دستاوردهای سپاه باعث بغض و کینه دشمنان شد

گروه استان‌ها – ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران ابراز داشتند که چهره واقعی آمریکا آشکارتر شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد و دستاوردهای آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا جوکار امام‌ جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و استفاده از ویژگی‌های ماه شعبان جهت خودسازی و ورود به ماه رمضان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مساجد و محله‌های سطح شهر، ذکر صلوات، مناجات، روزه گرفتن، استغفار، صدقه دادن و مواسات و کمک‌های مؤمنانه بخشی از فعالیت‌هایی است که می‌توان در این ماه مورد توجه بیشتر قرار داد.

وی گفت: در قرآن کریم 27 مرتبه به نماز و زکات در کنار هم اشاره‌شده که این مهم به جنبه اجتماعی دین و تقویت خدمت به مردم به‌عنوان عبادت اشاره دارد و تأسیس کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اهمیت احسان، نیکوکاری و فقرزدایی در سایه حکومت اسلامی و احیای امر انبیای الهی است.

امام‌ جمعه شهرقدس با اشاره به اهمیت قرض‌الحسنه و جلوگیری از ربا و نزول و ایجاد در برکت مال در ادامه افزود: مسائلی مانند کشف حجاب در جامعه علنی شده و مسئولان کشوری و سران سه قوه باید اقدام جدی کرده و نسبت به ناهنجاری‌ها اجتماعی و بدحجابی‌ها قانون مناسب وضع کنند و وضعیت کودکان کار رسیدگی شود.

وی با اشاره به روز درختکاری و تأکید بر کاشت درختان مثمر در ادامه بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فرصت مناسب برای نوجوان و جوانان است و مساجد بر جذب بیشتر نوجوانان و جوانان اقدام جدی داشته و فعالیت‌های فرهنگی را با همفکری از ایده‌های نسل امروز انجام دهند.

جوکار در زمینه رأی ممتنع جمهوری اسلامی ایران در محکوم کردن جنگ روسیه علیه اوکراین گفت: سازمان ملل سیاست یک بام و دو هوا دارد و در حمایت از مردم اوکراین اقدام نکرده و در جهت حمایت از سیاست‌های صهیونیستی بوده و ایران نیز در این زمینه همراهی نمی‌کند و بر گفتمان انقلابی و ولایت پایبند است.

وابستگی ایران به دیگر کشورها تهمت بزرگی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن لزومی امام‌ جمعه پاکدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره برخی تحرکات جدید دشمنان برای اغفال نوجوانان کشور اظهار داشت: برخی حرف‌ها که بنده هم در همین شهرستان شنیده‌ام، زیر سؤال بردن شعارهای انقلاب اسلامی و آن را تلقین کردن به نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یک عده آدم نفهم و دشمن انقلاب با بیان تهمت‌های بسیار که نشان از زخم قدیمی حیله‌ها و کینه‌های گذشته است، تعاملات و ارتباطات اقتصادی ایران را با کشورهای زیر سؤال برده و آن را به گونه وابستگی بیان می‌کنند، تعاملات و ارتباطات سیاسی، اقتصادی با وابستگی بسیار متفاوت است.

امام‌ جمعه پاکدشت در ادامه اضافه کرد: دولت قبل به ارتباط با کشورهای دوست و همسایه اعتقاد نداشت و در پی ارتباط با آمریکا و اروپا بود و چشم خود را بر ظرفیت‌های همسایگان ایران اسلامی بست که جز افزایش فشار بر ایران چیز دیگری توشه سیاست آن برای کشور به همراه نداشت.

وی در ادامه افزود: ملت ایران بر شعارهای انقلاب اسلامی پایبند هستند و سیاست اصلی انقلاب بر استقلال کشور و "نه شرقی و نه غربی" است.

لزومی در ادامه تصریح کرد: آمریکا در جهان آتش‌افروزی می‌کند و در ادامه پشت دوستان خود را خالی می‌کند، چند سال است که مردم بی‌گناه در یمن به خاک و خون کشیده می‌شوند چرا محکوم نکردند، مردم سوریه به دست داعش به خاک و خون کشیده می‌شدند و حتی جنگ 8 سال دفاع مقدس که حتی آمریکا و اروپا و شوری سابق پشت صدام ایستادند و ایران به پشتوانه خدا تنها در میدان بود؛ این‌ها را برای نوجوانان و جوانان بیان کنید و جهاد تبیین را به‌خوبی برای نسل جدید انقلاب به جا بیاوریم، این مهم به دست همه است و باید همه در جهاد تبیین شریک باشیم.

نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی باعث کینه دشمنان شد

حجت‌الاسلام ترابی امام‌ جمعه شهرستان رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: جانبازان بهترین اسناد و چهره‌های درخشان دفاع مقدس و یادگاران روزهای حماسه و مقاومت مردم قهرمان ایران در طول هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی استکبار جهانی هستند که همچنان زخم‌های عمیق آن دوران را همراه دارند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این 43 سالی که عمر با برکتش می‌گذرد کارنامه درخشانی داشته و در هر عرصه که وارد شده خوش درخشیده است.

امام‌ جمعه رباط‌کریم در ادامه گفت: نقش برجسته سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است.

ترابی بیان کرد: ریشه بحران اوکراین گسترش ناتو به شرق اروپا و دخالت آمریکا در امور داخلی این کشور با انقلاب‌های رنگین و کودتای مخملین است.

وی در ادامه گفت: موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در موضوع بحران اوکراین همان‌ گونه که رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند در سیاست‌ها و اقدامات رژیم بحران‌ساز و بحران زیست آمریکا است، ما مخالف هر گونه کشته شدن غیرنظامیان و حمله به زیرساخت‌های کشور هستیم و خواهان توقف جنگ هستیم.

امام‌ جمعه شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که از موضع بی‌طرفی فعال جمهوری اسلامی انتقاد می‌کنند در مورد حملات آمریکا به کشورهای مختلف ازجمله جنایات علیه مردم یمن، عراق، سوریه و افغانستان کوچک‌ترین واکنشی نشان نداده و آن‌ها را محکوم نکرده‌اند.

غربی‌ها فقط از حمایت اوکراین حرف می‌زنند

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: هدف از حمله به اوکراین، دادن پیام قاطع و اولتیماتوم به کشورهای اروپای شرقی که قصد عضویت ناتو و مرزهای روسیه است.

وی افزود: آمریکا به‌ عنوان کشور بحران‌ساز و آشوب گر در کشورهای آذربایجان و افغانستان و اوکراین باعث فتنه شد و همچنین با نقشه‌های شوم خود ایران را وارد یک جنگ نابرابر کند و عقدهای دیرینه خود را بر سر ایران خالی کند.

امام‌ جمعه پردیس تصریح کرد: کسانی که به دنبال محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین هستند در مورد حملات آمریکا به کشورهای مختلف هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

حسینی تأکید کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار، آمریکا ناکام مانده و در این باتلاق هم چنان دست‌وپا میزند، ایران نه‌تنها وارد جنگ نشد بلکه کشورهای مورد هجمه را کمک کرده و سیاست‌های درست خود را نیز به کرسی نشاند.

وی در ادامه افزود: امروز وقتی حرف، عمل و وعده‌های دروغین غربی‌ها را که می‌بینیم بیشتر به خیانت‌کار بودن آمریکا و غرب پی می‌بریم و به وجود ولی‌فقیه و رهبری دینی احساس نیاز بیشتری پیدا می‌کنیم.

امام‌ جمعه پردیس یادآور شد: باید قدر مقام معظم رهبری را به‌عنوان رهبری بصیر و شجاع و تبیین‌گر اعظم بدانیم که ایشان دشمن را خوبی شناخت و در مقابلش ایستادگی کرد و هیچ دشمنی نتوانسته به رهبری ایران غلبه کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم انقلابی نبود امروز ایران به اوکراینی دیگر و به افغانستان، عراقی و سوریه‌ای دیگر تبدیل‌شده بود.

تشکیل سپاه شاهکار امام راحل (ره) بود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود نورپور امام‌جمعه گلستان در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز پاسدار روز قدردانی از مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در این 43 سال سپاه یکی از نیروهای نظامی، امنیتی، سازندگی، اطلاعاتی و فرهنگی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خاری در چشم دشمنان و ذوالفقار ولایت و ملت است که تشکیل آن از شاهکارهای امام راحل بود.

امام‌جمعه گلستان افزود: دولت فاسد سعودی و شخص بن سلمان ولیعهد سعودی در تلاش هستند تا با رژیم صهیونیستی رابطه را عادی‌سازی کنند و بار دیگر به آرمان‌های قدس شریف و فلسطین اشغالی خیانت آشکار کنند.

انتقاد امام جمعه اردبیل از دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیرانامام جمعه موقت بوشهر: دشمن پروژه اقتدار نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده استامام جمعه بجنورد: نظام‌های استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

نورپور گفت: رژیم غیر مردمی آل‌سعود برای بقاء دست به دامن دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل دراز کرده است و در برابر جبهه اسلام ناب و جبهه مقاومت و ضد استکباری می‌ایستد.

امام‌ جمعه گلستان در پایان خاطرنشان کرد: بن سلمان و بن سلمان‌های داخلی و غرب‌گرا باید از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند و بدانند که آمریکا و اروپا به‌هیچ‌وجه قابل‌ اعتماد نیستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.