140009271515297424298324

کوه‌خواری در ساری‌داغ روستای داشبلاغ ملکان/ دادستان ‌برای پیگیری دستور ویژه صادر کرد

گروه استان‌ها ـ دادستان عمومی و انقلاب ملکان دستورات لازم را برای پیگیری کوه خواری در ساری داغ داشبلاغ ملکان صادر کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملکان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، ‌مرتضی فرجام پور بیان کرد: دستگاه قضا در راستای حفظ حقوق مردم، قاطعانه از هرگونه دخل و تصرف غیر مجاز در قالب زمین خواری و کوه خواری جلوگیری و با افراد سودجو در چارچوب قانون برخورد جدی خواهد کرد.

وی افزود: هر شخصی که اقدام به زمین خواری کند علاوه بر تشکیل پرونده قضایی تمامی ادوات در صحنه نیز توقیف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملکان با تأکید بر این که قانون برای همه فصل الخطاب است، بیان کرد: دادستانی به شدت با متجاوزان به اراضی ملی و بیت المال برخورد می‌کند.

زمین‌ خواران در کمین اراضی ملی/ کوه خواری نابودی منابع طبیعی را به دنبال دارددادگستری استان هرمزگان با کوه خواری در «گنو» به شدت برخورد می‌کند

وی با بیان اینکه بهترین راهکار مقابله با زمین خواری بحث پیشگیری است، ادامه داد: رؤسا و مدیران اداره‌های مربوطه باید وقت و توجه بیشتری به این مقوله کنند و دستگاه قضایی نیز کاملاً پشتیبانی قانونی لازم را در این زمینه نموده و از آنان حمایت و در صورت کوتاهی نیز برخورد قضائی خواهد کرد.

فرجام پورخاطرنشان کرد: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند وفق مقررات با آن‌ها برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.