1400112116475064024730984

گزارش| عهد پایدار ایرانی‌ها در جشن ملی 1400/ ‌فجرآفرینان ‌در انتظار راهپیمایی 22 بهمن‌/ ملت‌ برای حفظ نظام تا آخرین نفس ایستاده‌اند + فیلم

گروه استان‌ها ـ ۲۲ بهمن دنیا منتظر مردم ایران است تا ببیند چگونه این روز را جشن می‌گیرند. حکایت یک بهمن و یک پیروزی نیست، حکایت یک عمر دلدادگی ملتی است که برای نظام و رهبرشان تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

– اخبار استانها –

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، نگاهی گذرا به حماسه‌های جاویدان 22 بهمن ماه در ادوار گذشته به خوبی نشان می‌دهد که ملت شریف و شهید‌پرور ایران اسلامی ‌در 43 سال گذشته باحضور پرشور و پرشعور در راهپیمایی این جشن بزرگ، حافظ نظام و خون پاک شهدا بوده و هستند چرا که حضور حماسی و انقلابی مردم ایران در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» است و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران در طلیعه‌ چهل و سومین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان خواهد بود.

امسال نیز همچون سال گذشته در سراسر کشور راهپیمایی در بسیاری از شهرها و استان‌ها به صورت خودرویی برگزار می‌شود؛ اما مردم ایران در گفت وگو با خبرنگاران تسنیم ضمن تاکید بر حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بر تداوم راه انقلاب و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تاکید کردند که در گزارش زیر از نظر می‌گذرد:

استان فارس/ نمایش اقتدار و همدلی مردم ‌در فجر43

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هر سال در آستانه دهه فجر مسئولان از پیروزی انقلاب و دستاوردهایش سخن می‌گویند اما مردم همیشه و در همه این 43 سال با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پای انقلاب ایستادند. با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که در این 43 سال وجود داشته با وجود مشکلات اقتصادی که در این سال‌ها بوده و سفره مردم هر روز کوچکتر شده اما مردم عاشق ایران بر آن عهدی که روز اول با امام راحل بستند ایستاده‌اند و برای دفاع از آرمان‌ها و ایثار شهدا در راهپیمایی 22 بهمن امسال به هر شکل و ترتیبی که برگزار شود، شرکت می‌کنند.

یکی از شهروندان شیرازی در این باره به تسنیم گفت: نخستین دلیل شرکت در راهپیمایی امنیت کشور است، در مقابل امنیتی که تامین شده یک صبح تا بعدازظهر بیرون آمدن کمترین کاری است که می‌توان انجام داد. این جوان شیرازی در ادامه افزود: با همه مشکلات این نظام برای من امنیت و فرصت داده و فضایی مهیا کرده که در سایه اعتقاداتم و باورهای دینی راحت زندگی کنم.

جوان دیگری در گفت‌وگو با تسنیم تاکید می‌کند که امسال بهتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت می‌کنم.بانوی شیرازی نیز در بیان دلیل خود برای شرکت در راهپیمایی می‌گوید: این نظام را دوست داریم و شهدای زیادی دادیم و باید به خاطر رهبر و انقلاب شرکت کنیم.

استان مازندران/ ‌صلابت حضور 43 ساله در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهمن 1357 نقطه عطفی در تاریخ جهان است که با سرنگونی رژیم ستمشاهی در ایران، دور جدید آزادیخواهی در سراسر جهان فریاد زده شد، تا طومار استکبار جهانی در هم پیچیده شود و البته فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان عالم است که امروزه جز تعهد اصلی نظام نیز به شمار می‌رود که میراث به یادگار مانده از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی(ره) است.

مردم مازندران یا همان دیار علویان نیز که در پیروزی انقلاب کم نگذاشتند و در به ثمر رسیدن آن رشادت‌ها به خرج دادند و هرآنچه در توان داشتند، مایه گذاشتند، همچنان در صحنه هستند، و فریاد ای رهبر آزاده، مازندران آماده را حماسه سرایی می‌کنند و آماده شدند تا بار دیگر با نوای گرم شمالی از بلندای رشته کوه البرز و قله برافراشته دماوند دیو سپید پای در بند ایران، تا سواحل خزر فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سربدهند تا به دنیا اثبات کنند که خون شهدای انقلاب هنوز در رگهای مازنی‌ها در جریان است و به فراموشی سپرده نخواهد شد.

آری، مردم مازندران اعلان داشتند که یکبار دیگر در 22 بهمن 1400 به صحنه خواهند آمد، تا علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا، و بیعت مجدد با نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، اثبات کنند که 22 بهمن امسال، همان 22 بهمن 57 است، و مبارزه با مستکبرین، تا پیروزی نهایی مستضعفین ادامه دارد.

کهگیلویه و بویراحمد/ متفاوت‌ترین حماسه فجرآفرینان در جشن ملی 1400

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ملت بزرگ ایران اسلامی و به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از 43 سال هنوز هم با حضور گسترده در همه صحنه‌ها حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از انقلاب و ولایت به نمایش می‌گذارند.

ملت ولایی و بزرگ ایران و به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خودجوش در راهپیمایی‌ها و مناسب‌های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته‌اند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته برای شرکت با شکوه‌تر در چهل و سومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام حضور حداکثری در جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌گویند ما می‌آییم تا بار دیگر به دشمنان بگوییم که 43 سال در کنار انقلاب بوده‌ایم و تا زنده‌ایم در کنار انقلاب، ولایت و راه امام (ره) باقی خواهیم ماند.

استان همدان/ ‌مشق همدلی همدانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن 1400

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، هر سال در آستانه دهه فجر مسئولان از پیروزی انقلاب و دستاوردهایش سخن می‌گویند اما مردم همیشه و در همه این 43 سال با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پای انقلاب ایستادند. مردم همدان یا همان دیار دار المونین و دار المجاهدین که در پیروزی انقلاب کم نگذاشتند و در به ثمر رسیدن آن رشادت‌ها به خرج دادند و هرآنچه در توان داشتند، مایه گذاشتند، همچنان در صحنه هستند، و فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی را حماسه سرایی می‌کنند و آماده شدند تا بار دیگر با نوای گرم در بلندای رشته کوه زاگرس فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سربدهند تا به دنیا اثبات کنند که خون شهدای انقلاب هنوز در رگهای مردم همدان جریان است و به فراموشی سپرده نخواهد شد.

استان لرستان/ روایت تسنیم از 43 سال صلابت حضور ‌در راهپیمایی 22 بهمن‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری ، بالندگی ملت بصیر و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر مردم نجیب ایران شکل گرفته است.تردیدی نیست که این نهضت بزرگ نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار دارد.

امروزه همه شاهدیم به یمن صبر، استقامت، مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند وحکیمانه معمار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی انقلاب، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم که مستکبران شرق و غرب عالم به ویژه آمریکا جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان شده است.

و اکنون پس گذشت 4 دهه از عمر گران‌مایه این شجره پر امید مردم استان لرستان با وجود مشکلات و تنگناها راه انقلاب را گم نکرده‌اند و همچنان فریاد انزجار این مردم بیدار دل و آزادی‌خواه، از جنایات و زورگویی‌های استکبار جهانی، لرزه بر اندام پوشالی نظام پلید سلطه می‌اندازد و بار دیگر، در 22 بهمن 1400 در صورت مساعد بودن وضعیت کرونا در استان مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور خواهند رساند.

استان خراسان شمالی/ اعلام آمادگی مردم ‌برای حضور در حماسه 22 بهمن ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مردم اسان خراسان شمالی فردا در حماسه پرشور 22 بهمن 1400 بار دیگر با آرمان‌های انقلاب دوست داشتنی خود تجدید بیعت کرده و پیام ایستادگی را به همگان دیکته می‌کنند.

روح الله لنگری جانشین ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی٬ اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد کرونا مبنی برگزاری حضوری راهپیمایی در شهرهای زرد و نارنجی، راهپیمایی 22 بهمن در استان حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم٬ پیش از این اعلام شده بود که راهپیمایی در بجنورد و سایر شهرهای استان خراسان شمالی به صورت خودرویی برگزار خواهد شد که با تصمیم جدید ستاد استانی کرونا٬ این راهپیمایی با حضور مردم خواهد بود.

خراسان جنوبی/‌دیار کویری ایران علیه استکبار به پا می‌خیزد ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، دهه فجر طلوع خورشید انقلاب اسلامی و طلیعه تحقق خواست و اراده مردم بر سرنوشت خویش است. 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی است تا مردم با آرمان‌های امام شهدا و رهبری بیعت کنند.22 بهمن دنیا منتظر ما است که ببیند ملت چگونه این روز را جشن می‌گیرند. حکایت یک بهمن و یک پیروزی نیست، حکایت یک عمر دلدادگی ملتی است که برای نظام و رهبرشان تا آخرین نفس ایستاده‌اند و جانشان را کف دست گذاشته‌اند.مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال همچون سنوات گذشته با حضور گسترده موتوری و خودرویی خود در راهپیمایی 22 بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و شعارهای محوری خود در هفته‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن 57 یعنی وحدت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تأکید خواهند کرد و وحدت و همبستگی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی خواهند کشاند و از دولت تدبیر و امید منتخب خود از جمله تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آن حمایت خواهند کرد.

22 بهمن مردم خراسان جنوبی همراه با ملت ایران، یک صدا و همدل برای عظمت ایران و ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و به همراه سایر هم میهنانمان در جای جای ایران اسلامی و بلکه در اقصی نقاط جهان به خیابان می‌آییم و اعلام می‌کنیم که ما از ظلم بیزاریم و مقابل زورگویان عالم تا آخرین قطره خون خود، خواهیم ایستاد.

استان گیلان/ عزم راسخ مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در 43 سالگی انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، انقلاب اسلامی در بهمن 1357، در نوع خودش، برخلاف پیش بینی‌های سیاستمداران و جامعه شناسان یک انقلاب بی‌بدیل بود که پیروزی آن به شکل معجزه گونه‌ای اتفاق افتاده است.مردم بدون هیچ‌گونه سلاح و توان نظامی در برابر رژیم تا دندان مسلح شاه قرار گرفتند و تنها سلاح مردم همان "الله اکبر"، ایمان به خدا، اطاعت از ولایت فقیه و از همه مهم‌تر رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مطرح ساختن این پرسش که" آیا در راهپیمایی 22بهمن شرکت می کنید؟"به میان مردم غیور گیلان زمین رفتیم تا سخنان مردم را در تاریخ سیاسی این مرز و بوم ثبت کنیم.یکی از بانوان گیلانی با بیان اینکه در طول همه این سالها در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم، باز هم شرکت می‌کنیم چون برای پای این انقلاب خون‌های شهدای زیادی ریخته شده است.یکی از گیل مردان با تأکید بر اینکه با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به دشمنان نشان می‌دهیم که نمی‌توانند در امور داخلی ما دخالت کنند گفت: حضور مردم پرشور تر از سال‌های گذشته است چرا که ما خود برای سرنوشت کشورمان تصمیم می‌گیریم.

یکی دیگر از بانوان گیلانی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه دین خود را به این انقلاب ادا کرده‌اند و در همه صحنه‌ها حضور شایسته‌ای داشته‌اند، افزود: اکنون نوبت مسئولان کشور است که بیش از پیش به امور کشور رسیدگی کنند و از حاشیه‌ها به دور باشند.یکی از جوانان گیلانی با بیان اینکه امروز ما در دیپلماسی جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: ما کشورمان را دوست داریم و پشت رهبرمان هستیم و پای انقلاب هستیم و تا آخر ایستاده‌ایم.

استان مرکزی/ اشتیاق مردم برای ‌حضوری ‌حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک‌، مردم سرزمین آفتاب، دیار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امسال هم همانند سال‌های گذشته از حضور پررنگ خود در حماسه 22 بهمن‌ماه می‌گویند و اگرچه این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند اما از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند و پای نظام اسلامی و انقلاب تا ابد هستند.

مردم این سرزمین بار دیگر همانند سال‌های گذشته با عزم و اراده‌ای محکم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و با حضور حماسی خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان خواهند زد.

22 بهمن برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که هیچگاه از خاطر مردمان غیور این مرز و بوم پاک نخواهد شد و همواره این روز بزرگ را که یادآور رهایی آنها از یوق اسارت طاغوتیان است را به خاطر خواهند داشت و با حضور پررنگ خود در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

آنچه که در حضور میدانی خبرنگار تسنیم در بین مردم سرزمین آفتاب می‌بینیم شوق و اشتیاق برای حضوری پررنگ در این روز حماسی است و مردم دیار آفتاب معتقدند که هیچ کدام از مشکلات موجود مانع حضور آنها در مقابل استکبار نمی‌شود بلکه آنها با بیان مطالبات خود و تاکید بر رفع مشکلات توسط مسئولان همچنان پایبند نظام و انقلاب خود هستند و اتحاد و انسجام خود را بار دیگر در روز 22 بهمن به نمایش خواهند گذاشت و این اتحاد و وحدت را به رخ جهانیان خواهند کشید.

استان کردستان/ اوج "وحدت و همدلی" شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن ماه 43سال است که برای مردم ایران به سنبل جشن و پیروزی تبدیل شده است. درست سال 57بود که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی مردم ایران را پیروز اعلام کرد و مهر تاییدی بر پایان سلطه‌گری و نظام پادشاهی در کشور را زد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به یاد سال‌های ابتدایی انقلاب باری دیگر حال و هوای روزهای انقلاب را در کوچه و خیابان‌ها جاری و ساری می‌کنند تا به جبهه استکبار و دشمنان انقلاب بگویند که همچنان پای آرمان‌های امام و انقلاب هستند.

برای درک بهتر از حال و هوای مردم در دهه فجر و سالروز 22بهمن ماه با مردم استان کردستان گفت‌وگو کردیم که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:رسول حیدری، یکی از شهروندان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در باره دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانگونه که گفته شده است به واقع انقلاب مردم ایران در سال 57انفجار نور بود و شروعی برای رهایی مردم از زیر بار استکبار و سلطه‌طلبی غرب بود.

گفت‌وگوهای خبرنگاران تسنیم با مردم استان کردستان حاکی از آن است که مردمان مرزدار این دیار همانند روزهای اول پیروزی انقلاب پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و اجازه هیچ‌گونه کج بینی را به دشمنان نخواهند داد و از هم‌اکنون خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن امسال آماده کرده‌اند.

شهرستان‌های استان تهران/ تجدید پیمان با آرمان‌های امام در جشن ملی 1400

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، یوم‌الله 22 بهمن نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.حضور حماسی و دشمن شکن مردم در شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی باشکوه چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تأکید همه آحاد مردم از نسل چهار انقلاب گرفته تا نسل اولی انقلاب که در سال 57 سینه‌به‌سینه امام راحل رژیم پهلوی را سرنگون کردند.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوسته است، یوم‌الله 22 بهمن 57 چشمه نورانی و آگاهی مردم بزرگ ایران اسلامی در مقابل طاغوتیان بوده است.

در آستانه برگزاری جشن چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی مردم استان تهران سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و استقلال» را دستاورد‌ مهم شهدا در صیانت از انقلاب عنوان کرده‌اند.

استان بوشهر/ پیام ساحل‌نشینان خلیج‌ فارس به دشمنان در فجر چهل و سوم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مردم ساحل‌نشین و ولایت‌مدار استان بوشهر که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر نشان داده‌اند و برای لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

در ایام‌الله دهه فجر امسال برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در شهرها و روستاها در حال برگزاری است که به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیش از 2 هزار و 400 برنامه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، عمرانی و ورزشی در سطح شهرها و روستاها با مشارکت گسترده مردم برگزار شده است.

اینک در آستانه 22 بهمن، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و اقشار و گروه‌های مختلف مردم آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی خودروی در سراسر استان بوشهر اعلام کرده‌اند.قشرهای مختلف مردم بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک ضرورت دانستند.حضور در راهپیمایی 22 بهمن سبب ایجاد ناامیدی در دشمنان و مایه امیدواری دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

استان ایلام/ تجدید پیمان مرزداران ‌ایلامی با آرمان‌های انقلاب در فجر 43

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مرزداران ولایت‌مدار ایلامی در پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی بر این باورند که تحریم و تهدید و ترفند دشمنان آنان را را از ادامه راه خسته نکرده است و یک صدا فریاد می‌زنند که تا آخرین نفس هستیم بر آن عهدی که بستیم.

مرزداران ایلامی از آن نوجوانی که تازه بر مفاهیم انقلاب و دستآورهای آن آشنا شده است تا آن پیره زن روستایی در دورترین نقطعه استان ایلام از آن کارگری که نان خود را از زور بازوی خود دارد تا آن چوپانی که در کوه‌های ایلام به چرای گوسفندان مشغول است به زبان "کُردی" خود و به دور از ظاهر سازی‌های شبکه‌های خبری و … از ته دل و بدون ریا می‌گوید" خداوند به عزت و سربلندی انقلاب اسلامی بیفزاید"،" راضی از امکانات هستیم" و "برای پایداری انقلاب اسلامی حاضریم جان بدهیم".

گفت وگو با مردم ولایی ایلام این پیام را به دشمنان انقلاب اسلامی دارد که؛ مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس آن آماده جانسپاری و جان دادن هستند و برای ترفندهای شما تره هم خورد نمی‌کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.