4260288

۲۰ هزار میز خدمت عمومی در سطح کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله کفیل، ظهر پنجشنبه در پایان دوره توانمندسازی کشوری مسئولین سازمان بسیج ادارات اظهار کرد: رهبری نسبت به بسیج نگاه کمی و کیفی دارند.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور بیان کرد: یکی از اقدامات اساسی در بسیج ادارات، موضوع میز خدمت است. امروز میز خدمت دولت انقلابی در کشور پابرجاست، اما زمانی بود که دولت ارتباطی با مردم نداشت و در سال ۹۸ بسیج ادارات ابتکار میز خدمت را مطرح کرد.

وی افزود: میز خدمت یعنی اتصال مدیران کشور با مردم. بسیج ادارات از مدیران استانی درخواست می‌کرد با حضور در محلات، با مردم دیدار کنند و این یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج ادارات است. در همین ۹ ماهی که از شروع سال می‌گذرد ،۲۰ هزار میز خدمت عمومی و ۲۵۰۰ میز خدمت تخصصی در سطح کشور برگزار شد.

کفیل افزود: همچنین موضوع دیگری که بسیج ادارات به آن ورود پیدا کرده است، احصای نیازهای روز و نیازهای انقلاب است. پس از ناآرامی‌های اخیر که صرفاً تحت تأثیر فضای مجازی و بر محور دروغ شکل گرفت، در ذیل راهبرد جهاد تبیین، طرح شهید هاشمی طراحی شد. من پیشنهادی را مطرح کردم که جهاد تبیین در دستگاه‌های اداری محوریت دولت را لازم دارد و پیشنهاد دادیم معاونین سیاسی استانداران به عنوان رئیس ستاد جهاد تبیین استان منصوب شوند.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور گفت: همچنین ما باید در حوزه نظام تربیتی یک کار وسیع انجام دهیم و در مجموعه بسیج ادارات، دوره‌های ضمن خدمت بدین منظور برگزار کنیم. با استفاده از این ظرفیت خوب، می‌توانیم در ارتقای تأثیرگذاری حوزه آموزش عمل کنیم. در حوزه فضای مجازی هم کار گسترده‌ای صورت گرفته و در ارتقای کارآمدی نظام اداری نیز طرحی تحت عنوان "پایگاه مقاومت بسیج؛ اداره کارآمد" طراحی شده که می‌تواند به ارتقای کارآمدی نظام اداری کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه ۱۸ استان این ستاد را تشکیل دادند، اظهار کرد: در حدود یک ماه و نیم، بیش از ۵۰۰۰ نشست روشنگری در پایگاه‌های بسیج ادارات تشکیل شد. همچنین ۱۳۰۰ نشست در حوزه‌های مقاومت، ۸۲ گردهمایی در وزارتخانه‌ها با حضور شخصیت‌های ملی و ۱۲۱ یادواره شهدا برگزار شد.

کفیل بیان کرد: همچنین بیش از ۲۷۰۰ نفر از مدیران کشور در جریان اردوهای پیشرفت، از زیرساخت‌های اساسی کشور بازدید کردند. مظلومیت نظام این است که قسمت عمده‌ای از دستاوردهایش را حتی به مدیران خود هم نتوانسته است نشان دهد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.