1400121112100193824886754

6500 بسته معیشتی در شهرستان شهریار توزیع شد + فیلم

گروه استان ها – مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شهریار گفت: در یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه با کمک مردم و خیرین ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، حبیب رمضانخانی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و همزمان با روز بزرگداشت پاسدار تعداد شش هزار و 500 بسته کمک معیشتی در مرحله یازدهم طرح کمک‌های مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان شهریار توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها با کمک سپاه شهریار و خیرین در قالب راه اندازی 30 کاروان برگزار شده است.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در استان کرمان آغاز شدسپاه استان مرکزی 470 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه توزیع کرد850 بسته معیشتی، کفش و پوشاک در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شهریار در ادامه گفت: تاکنون بالغ بر 83 هزار بسته طی سال 1400 توسط تهیه و آماده‌سازی شده و به مناطق مختلف سطح شهر و شهرهای اقماری شهریار توزیع شده است.

رمضانخانی در پایان خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین موارد در دستور کار سپاه است که با قوت و بر اساس برنامه‌ریزی این مهم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.