1397010809185564413739084

اجرای 30 فرش گل در قبله تهران / 280 کمک معیشتی به بانوان سرپرست خانوار شهر ری اهدا شد

گروه استان‌ها – شهردار منطقه ۲۰ گفت: به‌منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری ۳۰ فرش گل با گونه‌های متنوع در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری اجرا شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 با اشاره به آماده سازی قبله تهران در آستانه نوروز اظهار داشت: در آستانه سال نو و با هدف آماده‌سازی محلات برای استقبال از نوروز، بهبود کیفیت نگهداشت شهر با اجرای بازپیرایی، زیباسازی، ساماندهی و پاکسازی و بهسازی منظر شهری برای ارتقاء نشاط و شادابی بین شهروندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار، از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی هفت گانه منطقه از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال جدید ادامه دارد، افزود: به‌منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری 30 فرش گل با گونه‌های متنوع و 15 هزار پیاز لاله رنگین و کاشت 50 هزار گل شب بو، کالانکوآ و سینره در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری و توزیع 21 هزار اصله نهال اجرا شد.

شهردار منطقه 20 در ادامه گفت: به‌منظور فضاسازی نوروزی، 5 مورد المان نوروزی، 4 مورد سفره هفت سین و 30 عدد تخم مرغ نوروزی در نقاط مهم منطقه نصب می‌شود.

ناظم رضوی اجرای رنگ‌آمیزی جداول، بهسازی المان‌های شهری، آذین‌بندی با ریسه‌های نوری و پارچه‌ای، شستشو و پاکسازی جداره‌های شهری، حذف زوائد فیزیکی، نصب پرچم‌های اهتزاز، اجرای نقاشی دیواری و نماسازی و زیباسازی مقبره شهدای گمنام را از جمله اقدامات برای زیباسازی معابر شهری و ایجاد نشاط در فضاهای عمومی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی، احداث غرفه تره‌بار در محله نفر آباد، لایروبی و رسوب برداری کانال‌های درجه یک،2 و 3، لایروبی و رسوب برداری حوضچه‌های زباله گیر و مخزن 600 مترمکعبی صالح‌آباد از جمله اقدامات در دست اجرا ویژه استقبال از بهار 1401 است.

مدیریت تخت‌های بیمارستانی برای ایام نوروز انجام شدمسئولان استان کردستان همانند جشن‌های نوروزی به "ترویج قرآن" هم توجه کنندجزئیات فعالیت مراکز انتقال خون استان مرکزی در ایام نوروز اعلام شد

توزیع کارت هدیه معیشتی میان بانوان سرپرست خانوار قبله تهران

مهدی مالمیر با اشاره به تأثیر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در وضعیت معیشتی بانوان سرپرست خانوار گفت: در همین راستا تعداد 280 کارت هدیه در قالب کمک‌های معیشتی جهت بانوان سرپرست خانوار دارای شناسه کاربری در سامانه زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران تهیه و از طریق اداره امور بانوان منطقه میان آنان توزیع شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، از جذب همدلی و همراهی خیرین و گروه‌های مردم نهاد جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با تلاش نیروهای امور بانوان منطقه، گام‌های مؤثرتری را جهت ارائه خدمات و تسهیلات به بانوان شهروند، به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار، محرومان و نیازمندان منطقه برداریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.