1401031402565227725451464

استاندار تهران : هدفمندی یارانه‌ها شکاف بین فقیر و غنی را اصلاح کرد

گروه استان‌ها- استاندار تهران گفت: گفتمان و گوش سپردن به مطالبه مردم در نگاه امام راحل از جایگاه بالایی برخوردار بود لذا همه مسئولین و مدیران باید به نگاه ویژه امام توجه کنند و رئیس‌جمهور نیز با نگاه ویژه امام راحل هدفمندی یارانه‌ها اجرا کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، محسن منصوری شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مصلی شهر گلستان اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)در سلوک به دو باور خداوند و مردم ایمان داشتند که این باور و یقین منجر به تشکیل انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه بهارستان با جمعیت بالا به عنوان سرمایه مردمی کشور محسوب می‌شود افزود: اعتقاد امام راحل به بدنه عمومی مردم ایستادگی و مقاومت را در دل معمار کبیر انقلاب اسلامی روشن و استوار کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب پویا، زنده و متحرک را پایه‌گذاری کرد گفت: گفتمان و گوش سپردن به مطالبه مردم از موضوعات مهمی است که در نگاه امام راحل از جایگاه بالایی برخوردار بود لذا همه مسئولین و مدیران باید به نگاه ویژه امام توجه کنند.

منصوری در ادامه به نگاه آیت الله رئیسی در توجه به معیشت مردم ابراز داشت: رئیس‌جمهور انقلاب اسلامی نگاه ویژه امام راحل را دنبال می‌کند و هدفمندی و عدالت یارانه‌ها را که شکاف بین فقیر و غنی را بیشتر می‌کرد اصلاح کرد.

وی با تأکید بر توجه مدیران و مسئولین به ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) افزود: دین اسلام با تلاش‌های مکتب امام راحل احیاء شد تا جهانیان مواضع صریح و شفاف مردم مظلوم ایران را در مقابل طاغوتیان و استکبار جهانی مشاهده کنند.

دسته عزاداری به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در زنجان برگزار می‌شودقرارگاه شهید فهمیده استان سمنان به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) خدمت‌رسانی می‌کندشبکه افق مستند گفت‌وگو با پزشک و عکاس امام خمینی (ره) را پخش می‌کند

استاندار تهران به سیاست اصولی و اساسی کشور در توسعه و پیشرفت جهانی در تمامی حوزه‌ها گفت: افق روشن جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری ترسیم‌شده است و این افق تداوم آرمان امام خمینی (ره) است.

منصوری اتکا به توان داخلی کشور را از فرهنگ امام خمینی (ره) برشمرد و بیان کرد: اعتقاد امام راحل به جوانان منجر به فتح قله‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف شد که در جنگ هشت سال دفاع مقدس رویکرد و باور امام بر همگان اثبات شد.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان با نقشه‌های پلید درصدد خیزش اجتماعی قشر ضعیف جامعه و برهم زدن جامعه هستند اما مردم به عملیات روانی و شوم دشمنان اهمیتی قائل نیستند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.