1397050614094615014879164

اشرار مسلح در شهرری دستگیر شدند

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اشرار معروف شهرری که درگیری اخیر دولت‌آباد اقدام به تیراندازی نموده و موجب ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محله شده بودند خبر داد.

– اخبار استانها –

سرهنگ جلیلیان در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به دستگیری اشرار معروف شهرری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در محدوده محله باروتکوبی دولت‌آباد که موجب ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محله شده و پیش از این نیز مزاحمت‌هایی برای اهالی داشتند، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: این اشرار از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم‌هایی مبنی بر ادامه درگیری و تهدید می‌نمودند که در رصد پلیس فتای فرماندهی انتظامی ری قرار داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: تیم عملیاتی پلیس امنیت با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق شدند هویت و محل اختفاء 4 نفر از عاملان اصلی درگیری را در کمترین زمان در خارج از استان تهران شناسایی کنند.

سارقان مسلح در ارسنجان دستگیر شدند/ دستگیری شرور تحت تعقیب در شیرازیک سرباز 4 هم‌خدمتی خود را به قتل رساند/ دستگیری قاتل تأیید شدقتل در کرمانشاه به‌خاطر خوردن شکلات/ دستگیری قاتل در سریعترین زمان

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضایی در این رابطه انجام پذیرفت اعلام داشت: تیم عملیاتی پلیس امنیت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر متهم شرور را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان با اعلام اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و اینکه هر 4 متهم دستگیر شده از اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب بودند گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.