1398110617095136419498564

شهرداری تهران هزینه سرریز مشکلات تهران به ری را با ارائه خدمات مطلوب بپردازد

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: در طرح پیگیر کار مردم ری به درخواست‌های ۶۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد و اعتقاد دارم شهرداری تهران باید هزینه سرریز شدن مشکلات تهران را در قالب ارائه خدمات مطلوب به ساکنان شهر ری بپردازد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جعفر شربیانی از صبح امروز در راستای اجرای طرح "پیگیر کار مردم ری" و دیدارهای مردمی با اهالی و ساکنان شهر ری در دومین دیدار مردمی با حضور در حوزه شهرسازی و معماری منطقه 20 به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری رسیدگی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجرای طرح "پیگیر کار مردم ری" افزود: امروز اکثر درخواست‌های مراجعین در حوزه شهرسازی و معماری بود و در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه‌های دیگر نیز مشکلات شهروندان بررسی شد و طبق قولی که به شهروندان داده شده است تا حصول نتیجه پیگیر رسیدگی به درخواست‌های مراجعین هستیم.

شربیانی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های من به‌عنوان نماینده شهروندان شهر ری در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری مسائل، مشکلات و درخواست‌های ساکنان این منطقه تاریخی شهر تهران است.

وی با بیان اینکه در راستای دیدارهای مردمی با پیگیری‌های انجام‌شده برخی از درخواست‌ها و مشکلات شهروندان برطرف شد اضافه کرد: اعتقاد دارم شهرداری تهران باید هزینه سرریز شدن مشکلات تهران را در قالب ارائه خدمات مطلوب به ساکنان شهر ری بپردازد.

استاندار تهران: معضل آرادکوه باید به‌صورت فنی و کارشناسی برطرف شوداستاندار تهران: روزانه 5 تا 7 هزار تن زباله وارد مجموعه آرادکوه می‌شوداحتمال جابه‌جایی سایت آرادکوه در آینده نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ابراز داشت: بنابه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شده است تا هر دو هفته یک بار روزهای شنبه با استقرار در شهرداری منطقه 20 به درخواست‌های شهروندان رسیدگی کنیم و با دسته‌بندی موضوعات درصدد برطرف کردن آن برآییم.

گفتنی است در این دیدار مردمی که صبح امروز بدون نیاز به تعیین وقت قبلی برگزار شد، با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 به درخواست‌های 60 نفر از شهروندان رسیدگی شد.

انتهای پیام/ح+

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.