1400112720233174024771534

شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" پس از 5 سال در شهرری تشییع شد

گروه استان‌ها- پیکر پاک فرزند قهرمان دیار ری شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" که پیکر مطهرش پس از گذشت ۵ سال به میهن اسلامی بازگشته در محله دولت آباد شهرری تشییع شد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آل الله «امیرعلی محمدیان» هم‌زمان با شب شهادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) که پس از 5 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار شد.

در این مراسم که عصر امروز از فلکه اول محله دولت آباد شروع شد، مردم شهیدپرور ری و عاشقان اهل بیت علیهم السلام با سر دادن شعارهای «یا زهرا(س)»، «یا زینب(س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا فلکه سوم محله دولت آباد بدرقه کردند.

همچنین پس از نماز مغرب و عشا آیین وداع در شهرک شهید بروجردی، بیت الشهدا برگزار و پیکر این شهید مطهر فردا پنجشنبه در قطعه 50 گلزار شهدا بهشت زهرا(س) خاکسپاری خواهد شد.

ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "فیروز حمیدی‌زاده" در بجنورد+تصاویرششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شدروایت یک مدافع حرم از اتفاقاتی که داغ کربلا را تازه کرد

گفتنی است پیکر مطهر شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان سرانجام پس از گذشت 5 سال به تازگی در جبهه های نبرد علیه داعش در کشور سوریه تفحص و به میهن اسلامی بازگردانده شده است. این شهید قهرمان در اسفندماه سال 1395 در منطقه عملیاتی خانطومان سوریه به شهادت رسیده و پیکر پاکش در همان محل شهادت باقی مانده بود و در آن زمان امکان انتقال پیکر مهیا نشد. شهید محمدیان از متولدین سال 1371‌ در محله دولت آباد شهرری بوده است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.