140103090927437925420274

فیلم "عنکوبت مقدس" توهین به مقدسات و غیرفرهنگی است

گروه استان‌ها- رئیس اداره ارشاد اسلامشهر گفت: رسانه‌های معاند در قالب آزادی بیان و ساخت فیلم همچون "عنکبوت مقدس" بارها به مقدسات و ادیان توهین کرده اند اما این رفتارهای غیرفرهنگی همواره محکوم است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حسین کشاورزیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره ارشاد این شهرستان ضمن محکومیت فیلم موهن "عنکبوت مقدس" اظهار داشت: ساخت این فیلم توهین به امام مهربانی‌ها عملی نابخشودنی از سوی هنرمندنما‌ها است قلب همه شیعیان و محبان علی بن موسی الرضا (ع) را به درد آورد.

وی با بیان اینکه این فیلم مقدسات و اعتقادات ایرانیان را نشانه گرفته است افزود: امام رضا(ع) در قلب شیعیان قرار دارد و با این فیلم‌ها هرگز امام رئوف از دل محبانشان خارج نخواهد شد و اهانت‌ها ره به جایی نخواهد برد.

رئیس اداره ارشاد اسلامشهر با تأکید بر پیگیری‌ها دستگاه‌های مربوطه بر توهین به مقدسات اسلام و شیعیان گفت: رسانه‌های معاند در قالب آزادی بیان بارها به مقدسات و ادیان جهانی توهین کرده‌اند و اگر خبرنگاری به موضوع خاصی بپردازد آن فرد را منزوی و تهدید می‌کنند.

کشاورزیان تصریح کرد: رسانه‌ها باید در پاسخ به عوامل و بازیگران ساخت فیلم موهن "عنکوبت مقدس" پاسخ دندان‌شکنی دهند.

وی ادامه داد: ساخت فیلم باید همراه با مفاهیم و دارای ارزش‌های انسانی باشد و به سطح فرهنگ جامعه و آگاهی مردم کمک کند.

رئیس اداره ارشاد اسلامشهر ابراز داشت: فیلم‌هایی که با توهین شروع شود و در جشنواره‌ها جوایزی به آن تعلق بگیرد، حرکت نمایشی ضد فرهنگی است که این نوع فیلم‌ها با توهین به مقدسات محکوم و قابل بخشش نیست.

استقبال‌های ناآگاهانه یا منفعت‌طلبانه از اثر ضد ایرانی «عنکبوت مقدس»؛ سمپاتی با بازیگر بدون دیدن فیلمگزارش شورای شهر/ از درخواست اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن در مشهد تا محکوم کردن فیلم عنکبوت مقدس

کشاورزیان در پایان خاطرنشان کرد: پویش‌هایی در فضای مجازی و حقیقی در جهت محکومیت فیلم و بازیگران "عنکوبت مقدس" در اسلامشهر با محوریت رسانه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.