7mh

مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم کجاست؟ سفر در عین اینکه می تواند بسیار لذت بخش باشد می تواند آزار دهنده نیز باشد، اگر خستگی راه به تن مسافر بماند. به همین دلیل برای سفرهای جاده ای این مشکل را با مجتمع های بین راهی بر طرف کرده اند. مجتمع های بین راهی برای رفع خستگی مسافران بنا نهاده شده اند که به لذت بخش تر شدن سفر می انجامد.

علاوه بر این باعث کاهش تصادفات جاده ای می شود. اگر با خودرو شخصی به سفر می روید سعی کنید حتما در بین راه به استراحت بپردازید زیرا این کار باعث امنیت بیشتر خودتان و همراهانتان و همچنین لذت بیشتر از سفر می شود. در حال حاضر مجتمع های بین راهی طوری طراحی شده اند که بسیاری از مکاناتی را که شما احتیاج دارید در بر می گیرد حتی شاید چیزی فراتر از انتظاراتتان در آنها وجود دارد.

مجله گردشگری مستر بلیط تمام تلاش خود را در جهت آشنائی بیشتر خوانندگانش با مسائل مربوط به سفر دارد. بنابراین در بخش های مختلف و جداگانه هر یک از مجتمع های رفاهی را معرفی می کند. در این مقاله نیز در مورد مجتمع رفاهی مهر و ماه برای شما اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم.

درباره مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

درباره مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

برای افرادی در مسیر قم به تهران سفر داشته اند این مجتمع نامی آشنا است و مطمئنن سری به این مکان زده اند. این مجتمع که در دل بیابان و در حاشیه جاده بنا شده است دارای امکاناتی کامل است. با ورود به این مجتمع در نگاه اول باورتان نمی‌ شود که این مکان در دل کویر قرار دارد و حس شهر بودن به مسافران دست می دهد و احساس می کنند وارد یک بازار در شهری بزرگ شده اند.

زیربنای مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم دارای مساحتی برابر با 9000 متر مربع و در دو طبقه ایجاد شده است و دارای طراحی مدرن و زیبایی می باشد که در نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند. طراحی داخلی آن نیز دارای نمائی حیرت انگیز است و با ورود به آن حس شادابی و طروات به به افراد دست می دهد.

امکانات مجتمع مهر و ماه

هدف از تاسیس هر مجتمع رفاهی ایجاد امکاناتی برای مسافرانی است که در جاده اند و از مکان های شهری دور هستند و دسترسی به امکاناتی که ممکن است به آنها احتیاج داشته باشند ندارند. بنابر این توضیحاتی که ارائه شد مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم نیز دارای امکانات مختلفی نظیر موارد زیر می باشد:

فود کورت: فود کورت که متشکل از فست فودهای مختلف می باشد در طبقه فوقانی قرار دارد. اگر تمایل به خوردن فست فود دارید می توانید از این قسمت استفاده کنید.

رستوران: بسیاری از افراد هستند که علاقه به خوردن فست فود ندارند بنابراین ترجیح می دهند که غذاهای ایرانی میل نمایند. این مجتمع با ایجاد رستوران غذاهای ایرانی این مشکل را برطرف کرده است.

امکانات مجتمع مهر و ماه

کافی شاپ: خوردن یک قهوه و یا خوراکی لذیذ و هیجان انگیز در میان راه می تواند بسیار لذت بخش و انرژی زا باشد. این کافی شاپ در هر ساعت از روز این خدمات را به شما رائه می دهد.

فروشگاه های سوغاتی:گذر از قم و خریدن سوهان یکی از برنامه هائی است که مسافران زیادی در برنامه خود دارند. برای خرید سوهان از این مرکز می توانید بهره ببرید. اگر چه ممکن است هزینه آن کمی گران تر از خرید از فروشگاه های درون شهر است.

سرویس بهداشتی: یکی از مزایای این مکان وجود سرویس بهداشتی بسیار تمیز می باشد که برای استفاده از آن به راحتی می توانید تصمیم بگیرید.

پارکینگ: از اصلی ترین نیازهای هر مکانی پارکینگ می باشد زیرا تردد افراد اکثرا از طریق خودرو شخصی انجام می شود.

برای خرید بلیط سفرهایتان می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و خریدی امن و سریع را تجربه کنید.

نمازخانه: برای خواندن نماز به راحتی می توانید از این مکان استفاده کنید و نگرانی بابت کثیف بودن آن نداسته باشید.

فروشگاه های مختلف: برند های مختلفی در این مجتمع دارای نمایندگی هستند بنابراین اگر قصد خرید پوشاک و لوازم دیگر را داشته باشید و ترجیح می دهید که از برندهای معتبر باشد می توانید از این مکان دیدن نمائید.

ایستگاه پمپ گاز: وجود ایستگاه پمپ گاز در این جا باعث شده است افرادی که دارای خودرو گاز سوز می باشند بتوانند مخزن گاز خود را پر کنند و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

کلیه امکاناتی که در بالا برای شما بر شمردیم باعث شده است افراد محلی نیز برای گذارن اوقات فراغت خود به این مکان بیایند و لحظات خاصی را همراه با خانواده و دوستانشان در این مکان بگذرانند.

مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

راه‌های دسترسی به مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

از آنجائی که مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم در حاشیه جاده قم به تهران قرار گرفته است اگر به سمت تهران در حرکت باشید به آسانی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد و در صورتی که به سمت قم در حرکت باشید باید به این سمت اتوبان بیایید برای این کار می توانید از دور برگردان استفاده و به سمت دیگر بروید تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

راه‌های ارتباطی مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم

آدرس قم، کیلومتر 6 بزرگراه قم – تهران
تلفن 3183-025

نوشته مجتمع بین‌راهی مهر و ماه قم کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی اولین بار در مجله مِستر بلیط. پدیدار شد.

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.