1398062610182370018411344

محدودیت‌های ترافیکی چهاردهم و پانزدهم خرداد در شرق استان تهران اعمال می‌شود

گروه استان‌ها – رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و راهپیمایی ۱۵ خرداد در شرق استان تهران خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ علی سلیمانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام آمار تصادفات در سال‌ جاری و علل حوادث رانندگی اظهار داشت: با توجه به ایام و مناسبت‌های نیمه خرداد رحلت جانسور امام‌خمینی(ره) و راهپیمایی روز 15 خرداد، محدودیت‌های ترافیکی در شهر ورامین اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات خرداد از ساعت 8 صبح به‌دلیل اجرای سرود سلام فرمانده در میدان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود افزود: در روز 15 خرداد از ساعت 8 صبح محدودیت ترافیکی و پارک خودروها در میدان شهدا و خیابان‌های 15 خرداد و شهید طالقانی و امام خمینی(ره) اعمال می‌شود و رانندگان می‌بایست از محورهای جایگزین خیابان شهید بهشتی و بلوار رسالت برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در ادامه گفت: در سال جاری حوادث رانندگی در شرق استان تهران کاهش داشته است و پلیس راهور از تمام ظرفیت خود برای کاهش حوادث رانندگی استفاده می‌کند.

سلیمانی با تأکید بر نگاه کارشناسی و ریشه‌یابی تصادفات بیان کرد: دو مسئله مهم عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو در ریشه‌یابی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه 40 درصد عابرین پیاده در تصادفات نقش به‌سزایی دارند گفت: 40 درصد آمار تصادفات در شرق استان تهران متعلق به راکبین موتورسیکلت است که به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی آسیب جدی می‌بینند.

پل غیرهمسطح شهید بیضایی زیر بار ترافیک اسلامشهر رفتثبت‌نام خبرنگاران متقاضی دریافت طرح ترافیک در سامانه "تهران من" ادامه داردسهم 3900 میلیارد تومانی پروژه‌های بزرگ شیراز از بودجه / کاهش ترافیک مرکز شهر یکی از اولویت‌های شورا است

رییس پلیس شرق استان تهران افزود: در حوزه هوشمندسازی راهنمایی و رانندگی، درخواست پوشش بیشتر دوربین‌ها در دست پیگیری است و با پیگیری‌های انجام شده این دوربین‌ها در سطح شهرهای شرق استان تهران نصب‌ خواهد شد.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان سعی و تلاش خود را برای آسایش و امنیت مردم به‌کار خواهد گرفت و با مشارکت مردم در ایام تعطیلات شاهد تصادفات کمتر و تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.