140011271255183624769304

نخستین برنامه تلویزیونی خراسان رضوی با محوریت مساجد رونمایی شد

گروه استان‌ها-رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان ضمن اعلام خبر رونمایی از اولین برنامه تلویزیونی با محوریت مساجد در صدا و سیما اظهار داشت: مسجد قلب تپنده محوریت‌های اسلامی است اما متاسفانه جایگاه خود را در جامعه امروزی از دست داده است.

وی افزود: ما در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: مساجد مرکز ارشاد و تبلیغ اسلامی و کانون رعایت قواعد و قوانین خاص، محل جمع‌آوری نذورات و کمک‌های خیرین پخش آن بین نیازمندان و محل آموزش رشته‌های مختلف (قرآن، نهج البلاغه، آمادگی دفاعی و…) در شهرها هستند.

طرح شهید ابراهیم رشید در اپلیکیشن مسجدی‌ها آغاز به کار کردجشنواره ملی و مسجدی شمسه توسط مسجدی‌ها آغاز شدبازخوانی فاجعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد/ ماجرای گور دسته جمعی برای دفن شهدا
مهدوی ارفع خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسجد مهم‌ترین پایگاه در حکومت اسلامی معرفی شده اما سند ملی مساجد هنوز صادر نشده است.

وی افزود: قصد داریم با کارکرد کلان با موضوع تربیتی با محوریت مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی فعالیت کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در پایان اظهارداشت: همکاری مسجد و کمیته امداد محرومیت زدایی را در استان با ایجاد 500 مرکز نیکوکاری و توانبخشی کاهش داده است.

انتهای پیام/281/ ع

برچسب ها: بدون برچسب

ثبت دیدگاه

لطفا همه ی قسمت ها را تکمیل کنید.